fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין: גברתי בהריון? יש לך חנייה ורודה

לראשונה בצפון: חניות ורודות ייעודיות לנשים בהריון באמצעות תו חנייה ייחודי המונפק עבורן
חנייה ורודה להריוניות | צילום: דוברות העירייה
חנייה ורודה להריוניות | צילום: דוברות העירייה

השבוע נפרשו במוקדים מרכזיים בקרית מוצקין חניות המיועדות לנשים בהריון, תושבות העיר בלבד. החנייה תתאפשר באמצעות תו חנייה ייחודי שיונפק לכל תושבת העיר שתציג מסמך רפואי המעיד על הריונה. התו עצמו יינתן באופן אוטומטי לאורך כל תקופת ההריון. ראש העירייה חיים צורי, שהגה את הרעיון ועמל על ביצועו יחד עם חברת מועצת העיר עדי שושני, אמר: "זה משהו שעוד לא היה. חדשני. מגיע לנשים. אין לי ספק שזה ישרת את תושבות העיר ושיש לזה משמעות כשאישה בהריון צריכה לעשות קניות או סידורים. אני שמח שקרית מוצקין מובילה ביחס שלה לנשים בכלל ונשים בהריון בפרט. מקומות החנייה של הנשים בהריון מוקמו בשלב זה בשדרות גושן 2, בסמוך לבניין העירייה ובמרכז המסחרי בשכונת נווה גנים.

חניה ראשונה לנשים בהריון בשד' גושן 2 | צילום דוברות העירייה
חניה ראשונה לנשים בהריון בשד' גושן 2 | צילום: דוברות העירייה

בנוסף לחניות, במרכז הצעירים בקרית מוצקין מתגאים גם במסורת, אותה יזמה אשת ראש העירייה, דפנה צורי, כשיולדות נהנות מחבילת הטבות מקיפה. משנת 2013 מקבלת כל יולדת בעיר חבילה הכוללת: צילומי סטודיו לתינוק, כניסה לספורטלי, כניסה לחי פארק, שובר למסעדה, כניסה להצגה בהיכל התיאטרון, עיצוב שיער, עוגה בקונדיטוריית אוטמזגין ועוד פינוקים רבים. מנהל מרכז הצעירים, אור פרימור, הוסיף: "קרית מוצקין היא העיר היחידה בארץ ובעולם, שמפנקת את היולדות שלה ואת התינוקות ומקבלת בתשואות, בפינוקים ובאהבה את הדור הבא. אין לזה אח ורע".

ואם חשבתם שאחרי הלידה הפינוקים נגמרים, אז תכירו, בבקשה, את מיזם "מוצקינעות", במסגרתו אימהות ותינוקותיהן נפגשות אחת לשבוע לפעילות בהנחיה מקצועית. בנוסף לפעילות המאורגנת שכוללת גם הרצאות שמותאמות לאימהות, הן נחשפות לסיפורים האחת של השנייה, תומכות ומחזקות זו את זו ויוצרות קהילה מפרה.

ראש העירייה חיים צורי עם ה"מוצקינעות" | צילום: דוברות העירייה
ראש העירייה חיים צורי עם ה"מוצקינעות" | צילום: דוברות העירייה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות