fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מולאן תופיע בחנוכה בקרית ים

עיריית קרית ים מעלה בחופשת חנוכה הפקת ענק של המחזמר מולאן. כמדי שנה, כך גם השנה יהיו מחירי הכרטיסים זולים כדי לאפשר לרבים לצפות במחזמר
מולאן. צילום: דוברות העירייה

מפעל ההפקות לחנוכה של קרית ים חוגג השנה את השנה השביעית ברציפות ולאחר "אלדין", "פיטר פן" "הקוסם מארץ עוץ" ועוד ממבחר אגדות הילדים, יעלו השבוע חברי הסטודיו לתיאטרון של להקת "משנים כיוון" בניהולו של ארז ביטון, שחקן תאטרון חיפה, את ההצגה "מולאן"  בכיכובם של כ 100 בני נוער וילדים חברי הסטודיו.

המדובר במפעל שיזמה ומוציאה לפועל עירית קריית ים בשיתוף  רשת המתנ"סים זו השנה השביעית ברציפות ואשר מטרתו להבטיח לכל ילדי העיר והסביבה ליהנות ממופע חנוכה איכותי ובמחיר השווה לכל נפש של 30 שקלים בלבד.

המחזה כולו בסימן של קבלת האחר, מניעת השיימינג ואהבת האדם. הוא נבנה במחשבה ערכית וחינוכית ומרכז לתוכו נושאים חברתיים רבים ואף נושאי העצמה רבים כמו: חלומות, הכוח של חשיבה חיובית, האיזון בין ילדותיות ואחראיות והגשמת חלומות. המחזמר מותאם לכל המשפחה החל מגיל ארבע. ההפקה בחסות משרד התרבות עומדת בסימן קהילתי וכל הרווחים מופנים לטובת קידום תרבות הילדים והנוער בקרית ים.

בהפקה הייחודית יזכו הצופים לחוויה צבעונית, מיוחדת וקסומה על במה אחת עם 80 שחקנים, זמרים רקדנים אשר מבטיחים לקהל הופעה בלתי נשכחת. בשנה שעברה הגיעו להפקת ההצגה "הקוסם מארץ עוץ" אלפי ילדים מהעיר והסביבה וצופים כי השנה, לאור ההצלחה הזו יגיע קהל גדול בהרבה. לפי שעה מתוכננות במהלך חופשת החנוכה  16 הצגות ואולם המארגנים מתכננים להוסיף הצגות נוספות בהתאם לביקוש.

״מולאן״  הוא מחזמר צבעוני וססגוני המספר על מסעה המופלא של מולאן, שמתחפשת לבן ויוצאת למלחמה במקום אביה ובדרך פוגשת דמויות שונות ומגלה דברים על עצמה. ראש העירייה, דוד אבן צור, המלווה את ההפקה מקרוב הביע שביעות רצון מההצלחה שקוצרת היוזמה בשנים האחרונות  ואמר "זה מוכיח שבכוחות מקומיים, כישרון ורצון, אפשר להגיע להישגים ולהוציא לפועל הפקה אשר אינה נופלת מכל הפקה מסחרית אחרת ומבטיחה לכל ילד בעיר חגיגת חנוכה ראויה לשמה". אבן צור אמר כי הוא מזמין את כל ילדי ישראל והוריהם לקרית ים בחנוכה ליהנות מיוזמה זו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות