fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבקש להתגרש מאשתו מאחר שלא רוצה להצביע כרצונו

הבחירות וחיי הנישואים. אדם רוצה להתגרש מאשתו לאחר שהגיעה אליו הקלטה שבה היא אומרת שהיא רוצה להצביע עבור אביגדור ליברמן ולא לבנימין נתניהו
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

יום הבחירות משפיע לא רק על הפוליטיקאים והעסקנים. מתברר כי יש לו גם השפעה על חיי הנישואים, כפי שעולה מהמקרה שהגיע לשולחנה של עו"ד שרין סולן, שבו מבקש אדם לפתוח בהליך גירושים מאשתו מאחר שאינה מוכנה להצביע לפי רצונו.

בני הזוג נשואים יותר משלושה עשורים ולהם שלושה ילדים ושני נכדים. כל השנים הם היו תמימי דעים בהשקפות הפוליטיות שלהם. בדרך כלל, למעט מקרה אחד, הצביעו מח"ל ובפעם היחידה שלא הצביעו מח"ל הצביעו לאריק שרון וקדימה. כעת התגבשה בין בני הזוג החלטה שמצביעים שוב לבנימין נתניהו לראשות הממשלה. "אנחנו חייבים את ביבי שישמור עלינו", נהגה האישה לומר לבעלה בחודשים האחרונים.

לפני כ-10 ימים, פנה הבעל לעו"ד סולן ואמר לה כי בידו הקלטה שבה נשמעת אשתו אומרת לחברתה בטלפון את המשפט הבא: "בעלי חושב שאני מצביעה גם הפעם לביבי אבל אני הולכת על ליברמן, וזה סופי".

עו"ד סולן הפצירה בבעל לגלות לה מהיכן ההקלטה ואז נולד הסיפור הבא: החברה שעמה דיברה אשתו הייתה נתונה במעקב על יד בעלה שחשד כי היא בוגדת בו, לכן התקין לה האזנה לטלפון הנייד. אותו בעל ורעייתו הם חברים במשך עשרות שנים של בני הזוג, והוא שהעניק לו את תוכן ההקלטה. "מדובר בהאזנת סתר ואין לך שום יכולת לעשות בה שימוש", הבהירה עו"ד סולן והדגישה כי היא עצמה לא רוצה ולא מעוניינת לשמוע את ההקלטה.

עו"ד סולן אמרה ללקוח שלה: "מצער לדעת שבגלל ויכוחי סרק מן הסוג הזה אתם נכנסים להליך מכוער של גירושים".

האישה ההמומה גם היא לא הבינה מאין הגיע בעלה להחלטה ושוחחה עמו. הבעל הסכים להסיר את האיום ובתנאי שאשתו תביא לו הוכחה כי מאחורי הפרגוד היא תצביע לנתניהו. על רקע "חוסר הנאמנות", כהגדרתו, ביקש הבעל לפתוח בהליך גירושים ואף שיגר מכתב התראה לאשתו תחת הכותרת "את מנהלת חיים כפולים והזוגיות שלנו הגיעה לקיצה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות