fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לקום בכל בוקר ולראות את הים

רועי בן שלוש לקח פסק זמן מפוליטיקה והקים את חברת צור טאואר, הבונה בימים אלה, ביחד עם בראל הנדסה, את פרויקט SeeYam בשכונת גלי ים - הדבר הגדול הבא בקריות
קונספט עיצוב ייחודי ויוקרתי. פרויקט SeeYam | הדמיה: איבולב מדיה הדמיות
קונספט עיצוב ייחודי ויוקרתי. פרויקט SeeYam | הדמיה: איבולב מדיה הדמיות

לרועי בן שלוש, 39, מקרית אתא יש רקורד עשיר של עשייה ציבורית למען הקהילה. בן שלוש, נשוי לאנסטסיה פלוס שלושה ילדים, כיהן עד לפני תשע שנים כיו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה והיה חבר מועצת העיר, מספר 3, ברשימתו של ראש העירייה יעקב פרץ. למרות שפוליטיקה זורמת בעורקיו, החליט לפני כחצי שנה לפרוש ממועצת העיר ולהתפנות לעסקים פרטיים. במקביל, פרש גם מעבודתו בחברת סלע בינוי, שם שימש סמנכ"ל מכירות ושיווק, והקים את חברת צור טאואר – בנייה ויזמות, הבונה בימים אלה, ביחד עם חברת בראל הנדסה, את פרויקט SeeYam – מגדלי קרית ים הצעירה בשכונת גלי ים החדשה.
הפרויקט הענק כולל חמישה בניינים – שני מגדלים של 25 קומות, שני מגדלים של 20 קומות ובניין של 10 קומות וכ-420 דירות בתמהיל מגוון של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

פסק זמן מפוליטיקה. רועי בן שלוש | צילום: עודד קרני
פסק זמן מפוליטיקה. רועי בן שלוש | צילום: עודד קרני

פרויקט SeeYam תוכנן על פי קונספט עיצוב ייחודי ויוקרתי, במטרה להעניק לדייריו חוויית מגורים איכותית ברמה הגבוהה ביותר. העיצוב המושלם ניכר בכל פינה, הן בלובי המפואר והן בדירות המרווחות והמרהיבות, ובהן סוויטת הורים מפנקת, מטבח מודרני ורחב ידיים ומרפסות גדולות המשקיפות לנוף הים ולפארק ירוק ופסטורלי. עוד כולל הפרויקט חדר ג'מבורי, חדר כושר, מעליות מהירות, קומת מחסנים וחנייה תת קרקעית. המפרט הטכני המפנק מציע, בין היתר, מערכת בית חכם, תריסים חשמליים בכל הבית וריצוף 80 על 80. התקבל היתר בנייה, והעבודות בשטח החלו. צפי אכלוס: בתוך כשנתיים וחצי. לפרויקט יש ליווי פיננסי ולרוכשים יש ערבות מלאה על כספם.
פרויקט SeeYam | הדמיה: איבולב מדיה הדמיות
פרויקט SeeYam | הדמיה: איבולב מדיה הדמיות

מיקום הפרויקט המצוין בשכונת גלי ים, סמוך לגשרים החדשים שייבנו, יעניק לתושבי השכונה יתרון משמעותי בגישה לעורקי תחבורה ראשיים. בנוסף, הם ייהנו מתחבורה ציבורית נוחה. גלי ים היא שכונה חדשה עם תשתיות מודרניות, גני ילדים, בית ספר, מרכז מסחרי ומרכזי קהילה, תרבות ופנאי. היא נגישה לטיילת, לים ולמרכזי המסחר. את בנייני המגורים בשכונה יקיף פארק גדול וירוק, ועל פי התכנון, תיבנה בה גם בריכה אקולוגית.
מחירי הדירות: מיליון שקלים לשלושה חדרים, 1.2 מיליון שקלים לארבעה חדרים, 1.35 מיליון לחמישה חדרים.
לדברי בן שלוש, הן פרויקט SeeYam והן השכונה שבה הוא מוקם הולכים להיות הדבר הבא בקריות, שימשכו אליהם אוכלוסייה איכותית של משפחות וזוגות צעירים. על השאלה אם פרישתו מהפוליטיקה היא סופית, הוא משיב בכנות: "בינתיים אני יכול לומר שלקחתי פסק זמן. כי בואי, נודה על האמת, פוליטיקה היא חיידק שקשה מאוד להשתחרר ממנו. אני מאמין שבעיתוי אחר זה גם יבוא. כרגע, בגלל המצב המשפחתי, בגלל העיסוקים שלי ובגלל היותי קצין במילואים, הייתי חייב לקחת אחורה. אי אפשר לעשות כל כך הרבה דברים בצורה מושלמת ואני חייב לעשות דברים בצורה מושלמת".
פרויקט SeeYam | הדמיה: איבולב מדיה הדמיות
פרויקט SeeYam | הדמיה: איבולב מדיה הדמיות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות