fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לגור בעיר, להרגיש בכפר: הזדמנות אחרונה

13 דירות בפרויקט הבוטיק "החקלאים 20" בקרית ביאליק כבר נמכרו, ונותרו למכירה שני פנטהאוזים ודירת גן עם 130 מ"ר גינה במחיר אטרקטיבי. חלום הבית עם גינה בהישג יד
פרויקט "החקלאים 20" של חברת ה.ס. דור ים בע"מ | הדמיה: יח"צ
פרויקט "החקלאים 20" של חברת ה.ס. דור ים בע"מ | הדמיה: יח"צ

במיקום מושלם, פסטורלי ושקט, ממש על קו התפר בין קרית ביאליק לכפר ביאליק, בונה חברת ה.ס דור ים יזמות בע"מ את פרויקט "החקלאים 20" – בניין בוטיק של ארבע קומות בסך הכל, ובו 16 דירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, דירת גן ופנטהאוזים בשטח של 150-78 מ"ר. 13 דירות כבר נמכרו, ונותרו למכירה שלוש דירות בלבד: דירת הגן ושני הפנטהאוזים. בימים אלה הסתיימה בניית השלד, והאכלוס צפוי בעוד שנה.

הפרויקט, הממוקם ברחוב החקלאים 20 בקרית ביאליק, הוא בדיוק הגשמת החלום של "לגור בעיר, להרגיש בכפר", שכן חציית המדרכה בכמה צעדים בלבד מעבירה אתכם לכפר בביאליק. המשמעות היא שמצד אחד, רוכשי הדירות נהנים מכל השירותים והיתרונות של עיר שוקקת ותוססת, ומצד שני נהנים מהירוק, השלווה, השקט והפסטורליה של כפר.

חברה אינטימית המעניקה ללקוחותיה טיפול אישי צמוד ומסור. בעלת החברה סימה הרוש | צילום: עצמי
חברה אינטימית המעניקה ללקוחותיה טיפול אישי צמוד ומסור. בעלת החברה סימה הרוש | צילום: עצמי

חברת דור ים יזמות בע"מ, בבעלות הרוש סימה, היא חברה אינטימית המעניקה ללקוחותיה טיפול אישי צמוד ומסור. הפרויקט מציע לדיירים מפרט טכני בסטנדרט הגבוה ביותר. הוא כולל, בין שאר, ארונות אמבטיה ומקלחונים של טופולסקי, תריסים חשמליים בכל הדירה ומיזוג קומפלט. את הרוכשים מלווה מעצבת הפנים המובילה מורן נווה.

דירת שלושה חדרים בפרויקט נמכרה ב-1.1 מיליון שקלים, ואילו דירת ארבעה חדרים נמכרה ב-1.3 מיליון שקלים. דירת הגן, שנותרה למכירה, היא בת חמישה חדרים עם גינה של 130 מ"ר. מחירה הוא אטרקטיבי ביותר: 1.85 מיליון שקלים בלבד, מה שהופך את החלום שלכם לבר השגה.

[box type="shadow" align="aligncenter" class="" width="920"]לתיאום פגישה ופרטים נוספים, טל': 052-5366169[/box]

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות