fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

1,100 עובדי שחף אבטחה ניצלו מפיטורים. מוקד שחף ימוזג לקבוצת צוות 3

מוקד שחף, שעמד בפני קריסה עקב חובות גדולים, מתמזג לתוך קבוצת צוות 3. על פי הסכם הרכישה, עובדי שחף אבטחה ימשיכו להיות מועסקים על ידי החברה החדשה וכל תנאיהם יישמרו. מנכ"ל צוות 3 ניר גלבוע: "המיזוג הוא אבן דרך נוסף בהתפתחותה המקצועית של חברתנו" 
ניר גלבוע, מייסד ומנכ"ל קבוצת צוות 3 צילום: צוות 3
ענקית האבטחה צוות 3, שהוקמה לפני 32 שנה על ידי המנכ"ל והמייסד ניר גלבוע, ממשיכה לצמוח ולהתרחב. בימים אלה מוקד "שחף", מוקד הסיור והמיגון הפועל באזור חיפה והקריות מזה 30 שנה, מתמזג לתוך קבוצת צוות 3.
המיזוג התאפשר לאחר שמספר חברות נוספות בענף התמודדו על רכישת מוקד שחף, שהינה חלק מהחברה שחף אבטחה שעמדה בפני קריסה. החברה הרוכשת – צוות 3, שרכשה את מוקד שחף, תמשיך לספק מענה לאלפי מנויים, ביניהם מוסדות ציבור וחינוך ברשויות המקומיות בחיפה, הקריות, עכו ונשר וכן ללקוחות פרטיים.
בית המשפט המחוזי בחיפה הוציא לפני חודש צו הקפאת הליכים לחברת האבטחה הוותיקה שחף אבטחה 1989, שמעסיקה כ-1,100 עובדים. צו הקפאת ההליכים הוצא גם לטובת הבעלים סמי חיו. הצו הוצע לאחר שהחברה הגישה צו פתיחת הליכים לבית המשפט לאחר שצברה חוב של כ־60 מיליון שקל. החברה ביקשה, באמצעות עו"ד חובב ביטון, לפעול לשיקומה. הבקשה הוגשה גם על ידי חברת שחף אבטחה -אחזקות. חובות החברה הם למערכת הבנקאית, לרשויות ולספקים שונים. מהבקשה עולה עוד, כי היקלעותה של הפעילות העסקית למצוקה הכלכלית החריפה נעוצה בירידה חדה בפעילותה העסקית בשל פרוץ מגפת הקורונה במרץ 2020, שלוותה בסגרים רבים במשק, סגירת קניונים, תמחור מכרזים של גופים מוסדיים תחת הנחות עבודה שהתבררו כשגויות נוכח עלייה משמעותית בהוצאות, לרבות התייקרויות בשכר עבודה ועלייה משמעותית בהוצאות תקורה ושוטפות שלמעשה שחקו עד דק את רווחיות החברה, לרבות עלייה משמעותית בהוצאות ריבית. אלה למעשה שחקו את יכולת החברה לייצר תזרים פנוי לכיסוי התחייבויותיה של החברה.
החשש היה כי עם פירוקה, מעל לאלף עובדים ימצאו את עצמם ללא מקור פרנסה.
כעת, יכולים עובדי שחף אבטחה לנשום מעט לרווחה לאחר שהחברות הרוכשות התחייבו להמשיך ולהעסיק את כל העובדים באותם תנאים.
ניר גלבוע, מנכ"ל ובעלים של קבוצת צוות 3, אמר: "'מיזוג 'מוקד שחף' לתוך קבוצת צוות 3 הינו מכפיל כוח משמעותי ללקוחות הציבוריים והפרטיים באזור הצפון. אנו גאים להרחיב את השירות המגוון והמקצועי שלנו עבור חברות ומוסדות נוספים במשק. המנויים באזור הצפון מחוברים למוקד המבצעי הגדול של צוות 3, שנותן מענה מאויש  24/7 ומפעיל את ניידות הסיור המקומי. המיזוג הוא אבן דרך נוסף בהתפתחותה המקצועית של הקבוצה, אשר צועדת כבר 32 שנה הודות להון האנושי שמרכיב אותה לצד שילוב אלמנטים טכנולוגיים מתקדמים בתחום האבטחה".
צוות 3 הוקמה לפני כ-32 שנה על ידי ניר גלבוע, המנכ"ל והבעלים, אשר דואג לשלב את הטכנולוגיה החדישה ביותר כחלק מהשירות המקצועי. צוות 3 היא מהגדולות במשק בישראל עם כ-6,500 עובדים בפריסה ארצית ומעניקה שירותי שמירה, סיור, מיגון, מוקד וניקיון לכ-52 אלף לקוחות מתחום האנרגיה, ההייטק, גופים ביטחוניים ולקוחות פרטיים.
* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות