fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת שסטוביץ נכנסת לראשונה לתחום תזונת הספורט

חטיבת המזון של חברת שסטוביץ משיקה חטיפי חלבון המיועדים למתאמנים ומתאימים גם לארוחות ביניים. שסטוביץ: "השקת חטיפי החלבון הוא צעד ראשון בפעילות החברה בתחום, ואנו עובדים גם על פיתוח קטגוריות נוספות"
מתאים להתאוששות אחרי אימון או כארוחת ביניים צילום: יח"צ

חטיבת המזון מחברת שסטוביץ, נכנסת לראשונה לתחום תזונת הספורט ומשיקה מותג חדש תחת השם:TODAY. המוצרים הראשונים תחת המותג הם חטיפי חלבון חדשניים במיוחד שמציעים יחס חלבון לקלוריות נמוך במיוחד 1:10 (הרבה חלבון ומעט קלוריות), המתאימים לנשים ולגברים כחטיף התאוששות לאחר אימון וכארוחת ביניים במשך היום וכל זאת בטעמים של קרמל מלוח, קרם עוגיות, פאי קינמון, שוקולד ובננה שוקולד-צ'יפס.

חטיפי החלבון של TODAY פותחו במשך כשלוש שנים על ידי צוות פיתוח בהובלת לילו בוכניק, דיאטן קליני וטכנולוג מזון, ובשיתוף יצרנים המתמחים בתזונת ספורט מאנגליה ומקנדה.

בשלב הראשון ישיק המותג שתי סדרות. סדרת שכבות: חטיף עשיר עם שלוש שכבות המצופות בשוקולד מעולה, ללא תוספת סוכר, בטעמי קרם עוגיות, קרמל מלוח ופאי קינמון. ערכים תזונתיים לחטיף בודד (65 גרם): 22 גרם חלבון שמקורו בעיקר בחלבוני חלב וחלבון WHEY איכותי, 200 קלוריות בלבד וכ-5 גרם סיבים תזונתיים. סדרת קריספי: חטיף במרקם פצפוצי אורז ייחודי מסוגו בישראל, ללא גלוטן וללא אלרגנים של אגוזים. בטעמי שוקולד ובננה שוקולד-צ'יפס. ערכים תזונתיים לחטיף בודד (42 גרם): 15 גרם חלבון שמקורו בעיקר חלבוני חלב וחלבון WHEY איכותי, 150 קלוריות בלבד וכ-8 גרם סיבים תזונתיים. בסדרה זו קיים גם חטיף קטן portion control של 100 קלוריות ליחידה.

דב גוברין, משנה למנכ"ל חברת שסטוביץ: "צרכנים רבים מחפשים פתרונות קלים וטעימים להעשיר את התזונה שלהם במהלך היום ולכן עולם תוכן של תזונת הספורט בכלל, וחטיפי החלבון בפרט, הופך לתחום פופולרי וצומח מזה מספר שנים. בהתאם למגמה זו, החלטנו להשיק את TODAY, מותג בית חדש בשסטוביץ שיוכל לתת מענה לביקוש הגובר במוצרים איכותיים וטעימים. השקת חטיפי החלבון של TODAY הוא צעד ראשון בפעילות החברה בתחום תזונת הספורט. בימים אלה אנו עובדים על פיתוח קטגוריות נוספות שיתנו מענה לביקוש העולה בקרב הצרכנים".

גלית בר, מנכ"לית חטיבת המזון והבריאות בשסטוביץ: "קטגוריית חטיפי החלבון בישראל פונה כיום ברובה לקהל הגברי, ולמתאמנים המקצועיים. המותג TODAY מביא בשורה אמיתית לקטגורית חטיפי החלבון בישראל: חטיף חלבון איכותי עם יחס מצוין בין חלבון לקלוריות, וכל זאת בלי פשרה על טעם. היום כבר לא צריך להיות מרתוניסט נלהב או מתאמנת מקצועית על מנת להנות מחטיף חלבון, וכל אחת ואחד יכול להוסיף חלבון לתזונה היומיומית בקלות, בלי מאמץ ובלי נקיפות מצפון".

לילו בוכניק דיאטן קליני וספורט: "לרוב האוכלוסייה מומלץ לבחור חטיפים עם יחס גבוה של חלבון לכמות הקלוריות. ככלל אצבע יחס טוב הוא 1:10. שעל כל 1 גרם חלבון החטיף יכיל עד כ 10 קלוריות. למשל, חטיף שמכיל 15 גרם חלבון מומלץ שיכיל עד כ 150 קלוריות וחטיף שמכיל 20 גרם חלבון מומלץ שיכיל כ 200 קלוריות. בנוסף לכך, מומלץ שאיכות החלבון תהיה גבוהה כמו חלבון מי גבינה (WHEY), חלבוני חלב, וחלבון סויה. כמו כן, מומלץ לבחור בחטיפים מופחתים בסוכר מוסף, שומן ונתרן".

שוק חטיפי החלבון בישראל מוערך בכ-100 מיליון ש"ח וצומח בממוצע של 60% בשנה. עיקר המכירות של קטגוריה זו ברשתות הפארם (30%), בחנויות הנוחות (25%). הפורמט העיקרי של חטיפי החלבון הוא שכבות המצופות בקרם שוקולד, הטעמים המובילים על המדף הם קרם עוגיות, בוטנים, שוקולד וקרמל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות