fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השמים הם לא הגבול – הביטו מעלה ותנצחו

אתם בעלי עסקים מהקריות וחיפה שרוצים ליצור את אפקט ה- wow בקרב קהל לקוחותיכם? קבלו הצצה לגשרים שמרחפים מעל צירים בקריות ובחיפה, הגשרים שממוקמים בצמתים מרכזיים, בכניסות ויציאות ראשיות, בפריסה אפקטיבית לכל אורכה ורוחבה של חיפה והקריות, בדיוק כפי שקורה בכל רחבי הארץ.
שלטי חוצות בחיפה בת גלים | צילום: באדיבות W מדיה

הרי רובנו נוהגים במהלך היום ונחשפים לפרסום בכל מיני ערוצי מדיה בדרך, בין אם זה פרסום על גבי אוטובוסים, שילוט מכוונים, שילוט חוצות סטנדרטי ועוד'… יחד עם זאת, במהלך השנים האחרונות שילוט חוצות ענק הפך להיות חלק בלתי נפרד מכל קמפיין שיווקי של החברות והמותגים הגדולים בארץ וכאמור אחד מסוגי השלטים הבולטים שיוצר את אפקט ה- wow הינו שילוט חוצות על גשרים ענקיים, שיש להם את העוצמות וכח משמעותי להוביל להצלחת כל קמפיין פרסומי בעיר חיפה והקריות.

שלטי חוצות בחיפה גשר מת"מ | צילום: באדיבות W מדיה

בין המפרסמים שעולים על קמפיינים בשילוט חוצות מסוג זה ניתן לראות חברות נדל"ן, מכללות, מקומות לתרבות ובילוי, סוכנויות רכב, רשתות בתחום המזון, האלכוהול ועוד'… מה אתכם? לא תנצלו את הבמה האווירית כדי למתג את בית העסק שלכם כדי להוביל אותו לעבר הרמה הבאה שלו?

רוצים גם אתם לחשוף את העסק שלכם לקהל חדש? השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם

 

ואתם בטח שואלים את עצמכם, איך גם אנחנו יכולים ליהנות מכל הטוב הזה? אז חשוב שתדעו כי עקרונות הפירמה שלנו מבוססים על איכות, יוקרה, מקצוענות, מצוינות וחדשנות. למעשה, הגשרים הענקיים בחיפה הינם זיכיון מרכזי חשוב שמחזיקה חב' "מגה מדיה" בבלעדיות תחת מכרז עריית חיפה, אך שיתוף הפעולה העסקי בין חב' "מגה מדיה" למשרד הפרסום w-media מהווה כח משמעותי למפרסם, בשילוב הכוחות של שני הגופים יחד והכל במחירים תחרותיים להובלת קמפיין מנצח.

שלטי חוצות בחיפה גשר וולקן | צילום: באדיבות W מדיה

רוצים גם אתם לחשוף את העסק שלכם לקהל חדש? השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות