fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: איבדו את הפסגה

הפועל קרית אתא הפסידה להפועל כפ"ס 3:0 במשחק שחתם את הסיבוב הראשון בליגה וירדה למקום השני בטבלה. למרות ההפסד, בקרית אתא יכולים לצאת מעודדים מהסיבוב הראשון המרשים
יוצאות לפגרה עם הראש למעלה. הפועל קרית אתא מול הפועל כפר סבא | צילום: הפועל כפר סבא
יוצאות לפגרה עם הראש למעלה. הפועל קרית אתא מול הפועל כפר סבא | צילום: הפועל כפר סבא

קרית אתא ירדה למקום השני בליגת העל לאחר שהפסידה במוצאי השבת האחרונה במשחק חוץ 0:3 (22:25, 15:25, 18:25) להפועל כפר סבא. המשחק, שחתם את הסיבוב הראשון, נערך מול 300 צופים באולם בר-לב. עד למשחק זה, קרית אתא לא הפסידה העונה ורשמה שבעה ניצחונות רצופים מאז פתיחת העונה. כפ"ס השוותה את הרצף, כשהפסדה היחיד העונה בליגה היה במחזור הפתיחה. כעת לשתי הקבוצות יש רק הפסד אחד, אך בשל מאזן ניצחונות טוב יותר במערכות, כפר סבא ניצבת בפסגה.

בקרית אתא סיפקה יצרנית הנקודות המובילה של הקבוצה, ליה קסטרו, משחק סולידי עם 12 נקודות. סווטלנה שוונסקה הוסיפה תשע ונסטיה קוגן – שמונה.

מאמן קרית אתא, גיא שמאי אמר בסיום: "אין בהפסד הזה משהו משחרר. נתקלנו היום בקבוצה טובה מאוד. על פניו, על פי יחסי הכוחות, קבוצה טובה מאיתנו. התפתח משחק ברמה מאוד גבוהה לטעמי. עשינו טעויות בנקודות החשובות. אנחנו יוצאים לפגרה עם הראש למעלה. המשחק הזה ייתן לנו פרספקטיבה על התקדמות הקבוצה וגם על ההתקדמות שאנחנו עוד צריכים לעשות. אני יוצא לפגרה מאושר, אבל עם טעם חמוץ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות