fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד: מכוונים גבוה

לאחר שהמאסטרו טיאומיר דודר עזב, בנו במכבי מוצקין, ששבה לפלייאוף העליון בעונה שעברה, סגל מעניין וצירפו שני זרים חדשים מסרביה, שאמורים להוסיף לה ממד של מהירות
מכבי קרית מוצקין, 2019/20 | צילום: מכבי קרית מוצקין
מכבי קרית מוצקין, 2019/20 | צילום: מכבי קרית מוצקין

מחרתיים, שישי, בשעה 16:00 תפתח מכבי קרית מוצקין את עונת המשחקים בכדוריד מול בני הרצליה. הקבוצה הצנועה מהקריות תרצה העונה לרוץ חזק ולעשות צעד משמעותי לכיוון הפלייאוף העליון. במחזור השני תצא הקבוצה לנס ציונה ובשלישי למפגש הקצוות הגיאוגרפי, שבו מוצקין תארח את מכבי דימונה. למעשה עד למפגש מול רמת השרון במחזור השישי תהיה לחבורה של חלימה הזדמנות להתחבר וליצור כימיה טובה בין השחקנים. נזכיר, כי העונה של הקבוצה הצפונית לא נפתחה כמו שצריך אחרי שני הפסדים במפעל ההכנה גביע ווינר-שופטים להפועל ראשל"צ ולבני הרצליה.

בעונה שעברה הייתה הקבוצה מההפתעות הנעימות בליגה. מוצקין שברה רצף של שנות הישרדות והעפילה לפלייאוף העליון, תוך שהיא מסיימת את הליגה הסדירה במקום השישי ומשיגה ניצחונות נאים בדרך על רמת השרון, הפועל אשדוד ואף הייתה קרובה לעשות זאת גם מול הפועל ראשל"צ.

מה נשתנה? לא מעט. טיאומיר דודר, שבעונה שעברה שימש מאמן-שחקן עזב, וניר חלימה שעבד לצידו בתפקיד עוזר המאמן ישמש העונה מאמן ראשי.

במצבת הזרים העונה, לאחר העזיבה של דודר, גם הפיבוט האיכותי סלאבישה לקמנוביץ' לא ממשיך לעונה נוספת, ובמוצקין חשבו וצירפו שני שחקנים סרביים שבפעם הראשונה יוצאים לראשונה מארצם. מדובר במקשר מרקו טרניניץ' ובפיבוט פיליפ לאובץ'. אלכס בושיץ' שממשיך לעונה שלישית במועדון משלים את השלישייה החזקה של הקבוצה.

באשר לשחקנים הישראלים. מוצקין נפרדה בצער מקסם עמיאל המוכשר שחזר למכבי ראשל"צ לאחר עונה טובה במוצקין, אבל מהלכים נכונים של היו"ר פיני לייבוביץ הובילו לכך שהיא הצליחה לשמור על מרבית שחקני הקבוצה.

בשער הקבוצה ממשיכים הקפטן אלון כהן, עומר סימון ויריב בקשי ונאור שפושניקוב שייצא לפרויקט נבחרת הנוער בגרמניה. בעמדת הקיצוניים נמצא את ברק עמר, עידו טל ואופק תורג'מן, אריה אוחיון, סתיו טיירי, דניאל צמח והחייל הטרי אסף סבג. בעמדת המקשר יהיו סרגיי נוסקוב, שגיא ליכט ואורן כהן, שאף הוא ייצא לפרויקט בגרמניה. הפיבוט הנוסף הוא מתן בלטיטר.

מאמן הקבוצה ניר חלימה: "החלוקה בעונה שעברה ביני לבין דודר הייתה מאוד ברורה, ובפועל העברתי את האימונים והמשחקים, כך שתפקיד מאמן ראשי לא זר לי. ברור שדודר, שהיה דמות חשובה וסוחפת במועדון, יחסר לי ולכולם, אבל עשינו בעונה שעברה עונה טובה ואנחנו רוצים להמשיך באותה המגמה. אנחנו מכוונים לפלייאוף עליון, שני הזרים החדשים שהבאנו אמורים להפוך אותנו לקבוצה יותר מהירה. נבסס סגנון של הגנה חזקה עם משחק מעבר מהיר".

יו"ר הקבוצה פיני לייבוביץ אמר ל"הד הקריות": "אני מצפה לשחזר את העונה שעברה, להיות בפלייאוף העליון ולקפוץ מדרגה אחת יותר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות