fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': שלומי שב הביתה

מכבי צור שלום ממשיכה להתחזק, והשבוע חתם בקבוצה החלוץ שלומי בן עשור. מה היה לו לומר לקראת העונה הקרובה ומדוע החליט לחזור דווקא למכבי צור שלום?
החברים החדשים-ישנים. מכבי צור שלום 2019 | צילום: מכבי צור שלום
החברים החדשים-ישנים. מכבי צור שלום 2019 | צילום: מכבי צור שלום

מאת שמעון זהר תורג'מן

עונת 2019-2020 בליגה א' צפון תצא לדרך ב-13 בספטמבר, וכפי שנראה עד כה מכבי צור שלום תרצה לשכוח את העונה הקודמת, לאחר שרק בנס ניצלה במשחקים האחרונים עם הגעתו של קובי דנינו לקבוצה.
דנינו יחד עם עוזר המאמן שלו אלירן אלקובי ויו"ר הקבוצה יגאל אלקסלסי החליטו לפתוח את הכיס ולצרף מספר שחקנים משמעותיים, שיעזרו לקבוצה לעלות שלב ברמה הקבוצתית, אחד מהם הוא לא אחר מאשר החלוץ שלומי בן עשור שחוזר לקדנציה שנייה בקבוצה.
בן עשור, 30, הוא בעל עבר מפואר בליגה א' צפון ואף בליגה הלאומית, כאשר שיחק בקבוצת הפועל ראשון לציון במשך כשתי עונות וכבש לזכותה כשבעה שערים. עוד קבוצות בהיסטוריה של החלוץ: עירוני נשר, קרית אתא, מועדון הספורט רובי שפירא, הפועל כפר קנא ועוד.
בעונה האחרונה התחיל בן עשור במדי הפועל כפר קנא, שבה שיחק שמונה הופעות וכבש שני שערים בלבד. הקבוצה והשחקן לא שידרו על אותו, גל ולכן הדבר הוביל לכך שלא ימשיך בקבוצה. בן עשור עבר לשחק במדי עירוני קרית אתא, שם ניסה לעזור לקבוצה לעלות לפלייאוף העליון, אך הדבר לא צלח.

חוזרים לשתף פעולה. בן עשור ושלייזינגר | צילום: מכבי צור שלום
חוזרים לשתף פעולה. בן עשור ושלייזינגר | צילום: מכבי צור שלום

בן עשור, מה קרה בקרית אתא שלא התחבר?
"רוב המשחקים שיחקנו טוב, אבל זה היה חוסר מזל שלנו. הפסדנו את רוב המשחקים, הפסדנו הרבה נקודות בדקות הסיום, וזה בעצם מה שמנע מאיתנו להגיע לפלייאוף העליון".
כאמור, החלוץ המוכשר שיחק בעברו במכבי צור שלום (עונת 2012-2011), שבה כבש לא פחות מ-15 שערים לזכותה של הקבוצה.

למה בחרת דווקא בצור שלום?
"היו לי לא פחות מחמש הצעות, אך בסופו של דבר החלטתי לשוב וללבוש את המדים של הקבוצה מהשכונה בצור שלום. צור שלום זאת בעצם הקבוצה שבה בעצם התחלתי את הפריצה שלי וממנה יצאתי לליגה הלאומית. מדובר במקום מסודר ובית חם שכל שחקן היה שמח להיות בו".
בן עשור משחק עם חולצה מספר 21 מאז היותו שחקן נוער.

למה דווקא 21?
"מספר 21 מלווה אותי מאז שאני זוכר את עצמי משחק כדורגל. זה מספר המזל שלי. כמובן שלא תמיד היה לי מזל, אבל לרוב ידעתי דברים טובים. אני מאחל לעצמי שאהשנה אגיע למספר השערים כמו המספר שעל גבי".

מה הציפיות שלך ושל הקבוצה לשנה הקרובה?
"בפן האישי הציפיות הן כמובן להיות מעורב בכמה שיותר שערים ובישולים ולהיות דמות חיובית בחדר ההלבשה. המטרה היא להבטיח הישארות בליגה כמה שיותר מוקדם ואז לנסות להציב מטרות חדשות. יש לנו מאמן מצוין והנהלה שנותנת שקט ויש לנו את כל הדרוש כדי להצליח".
בן עשור והקבוצה חזרו השבוע ממחנה האימונים בבולגריה. על האווירה בקבוצה, הוא סיפר ל"הד הקריות": "מחנה האימון גיבש אותנו. מעבר לאימונים הלא קלים שהעביר לנו הצוות המקצועי בראשות אסי כץ, מאמן הכושר של הקבוצה, עשינו פה שישי-שבת מדהים. עשינו קידוש והבדלה אפילו עשינו מניין והתפללנו בשישי בערב. הייתה חוויה, בנוסף למשחקים שהיינו טובים בהם וגם ניצחנו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות