fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א' צפון: פתיחה ברגל ימין

מכבי צור שלום יצאה למשחק חוץ סופר קשה במגדל העמק וחזרה עם ניצחון גדול (2:0). בקרית אתא חגגו ניצחון שני (אחד בגביע) ברציפות על אסי גלבוע (0:2)
צמד חמד. ואליד דרוויש | צילום: אבי רביבו
צמד חמד. ואליד דרוויש | צילום: אבי רביבו

מכבי צור שלום

בקיץ האחרון בוצעו במכבי צור שלום מספר שינויים ושחרורים של מספר שחקנים בולטים, אך בקבוצה לא נבהלו והחתימו כמה שחקני מפתח שיעזרו לה להתייצב ולהתרומם כמה שיותר גבוה. מכבי צור שלום לא פתחה את העונה כמו כולם בסיבוב גביע, לאחר שמגרשה של אסי גלבוע לא אושר, ולכן הייתה צריכה לדחות את פתיחת העונה בשבוע. בשישי האחרון היא פתחה את העונה באופן רשמי כאשר יצאה למשחק חוץ סופר קשה במגדל העמק מול היריבה המקומית.

פתיחת המשחק בישרה על הבאות, כאשר הקבוצה מהקריות מנצחת 2:0 מצמד שערים של חלוץ הרכש החדש, ואליד דרוויש שהגיע מבית"ר תל אביב-רמלה בליגה הלאומית, שם לא הרבה לשחק.

היום, שני, השלימה צור שלום את משחק הגביע שהיה חסר לה מול אסי גלבוע, עליה גברה בקלילות 3:0. היריבה מחבל התענכים לא הקשתה על הקבוצה של קובי דנינו, שעברה בקלות לשלב הבא. כובשי השערים במשחק: איתמר גטה, ושער עצמי.

החיוך חזר לפנים. קובי דנינו אחרי הניצחון | צילום: אבי רביבו
החיוך חזר לפנים. קובי דנינו אחרי הניצחון | צילום: אבי רביבו

מאמן צור שלום סיכם את המשחק ביום שישי האחרון: "בשנה שעברה הצלחתי להציל את הקבוצה מירידה. אנחנו עבדנו קשה ועדיין עובדים קשה. אני מאוד גאה בבחורים ושמח מאוד על הניצחון".

נזכיר, כי חדר ההלבשה בצור שלום היה בשנים האחרונות כמרקחה, עקב המצב בו הייתה הקבוצה. על כך אמר דנינו: "כל ניצחון עושה טוב בחדר ההלבשה, ובמיוחד חשוב לפתוח את העונה בצורה כזו".

חלוצה של צור שלום ואליד דרוויש אמר בסיום המשחק בראיון ל"היציע הצפוני" ברדיו קול רגע: "כיף לפתוח ככה את הליגה. אני שמח לכבוש שערים, וזהו צמד בכורה עבורי. עבדתי קשה בפגרה ואני שמח להגיע לבית חם כמו צור שלום".

על המטרות שלו ושל הקבוצה אמר דרוויש: "המטרה להגיע כמה שיותר גבוה ולהגיע אל הפלייאוף העליון".

ביום שישי הקרוב תארח מכבי צור שלום את היורדת הפועל איכסאל.

הכובשים של אתא. דהן וכהן | צילום: עירוני קרית אתא
הכובשים של אתא. דהן וכהן | צילום: עירוני קרית אתא

עירוני קרית אתא

קרית אתא אירחה בשבוע שעבר במסגרת משחקי גביע המדינה את מועדון הספורט רובי שפירא. הקבוצה של מיכה כהן ניצחה בסיום 0:1 גדול עם שער של שלומי סויד הצעיר ועלתה לשלב הבא בגביע.

בשישי האחרון אירחה קרית אתא את הפועל אסי גלבוע וניצחה אותה עם שערים של ליאור דהן ויוחאי כהן הוותיקים. זוהי פתיחת עונה מושלמת לקרית אתא, שהיה לה כה חשוב לפתוח את העונה עם ניצחון.

מיכה כהן: "שיחקנו מול יריבה חזקה, פתחנו מצוין. המחצית שנייה גם נפתחה טוב, אחר כך הייתה ירידה מסוימת, אבל לקראת הסיום חזרנו למשחק ומימשנו את היתרון שלנו. אנחנו עדיין קבוצה חדשה מבחינת חומר שחקנים, אבל אין לי ספק שנמשיך להילחם. הנחישות והרצון ניצחו את המשחק מול קבוצה איכותית ואני גאה בבחורים".

קפטן קרית אתא יוחאי כהן: "היה משחק לא פשוט. שתי הקבוצות הגיעו למצבים, אבל אנחנו שלטנו במשחק. כיף לפתוח בניצחון. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה".

ביום שישי הקרוב תצא קרית אתא למשחק חוץ מול מועדון ספורט טירה (14:00).

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות