fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טעם החיים של מעיין סבהת

הצעירה בת ה-17 מקרית ביאליק תצא למסע חווייתי של קוקה-קולה באירופה הודות לפעילותה ההתנדבותית למען הקהילה. "הכל בזכות אמא שלי שתמיד דחפה אותי להתנדב"
"תחושת סיפוק אדירה". מעיין סבהת | צילום: יהונתן אשד
"תחושת סיפוק אדירה". מעיין סבהת | צילום: יהונתן אשד

מעיין סבהת בת 17 מקרית ביאליק נבחרה בין אלפי מועמדים להיות אחת מ-16 בני נוער מרחבי הארץ שיצטרפו לנבחרת קוקה-קולה "WOW TOUR 2019" למסע של פעם בחיים באירופה.

סבהת נבחרה להצטרף לנבחרת, לאחר שהתנדבה בחלוקת חבילות מזון למשפחות נזקקות במסגרת פעילות של עמותת רוח טובה והפרויקט הקהילתי-חברתי קוקה-קולה Wow 2019, המעודד צעירים להתנדב ולעשות למען הקהילה.

"מטרת הפרויקט היא לגרום לבני הנוער להתנדב כמה שיותר. מי שצובר את מספר הנקודות ההתנדבותיות הרב ביותר, יוצא למסע של קוקה קולה באירופה", אמרה השבוע סבהת ל"הד קריות". "במסגרת התנדבותי במד"א, אני משתתפת במבצע 'קמחא דפסחא' של איסוף מזון לנזקקים. הפעם, בשונה ממבצעי קמחא דפסחא של מד"א, לא רק אספתי מזון אלא גם חילקתי אותו לבתים. רגע שלא אשכח היה כשהגעתי לאחת המשפחות, וילד בן 4 רץ לעברי בהתרגשות. זה היה הרגע שבו הבנתי שאני רוצה להמשיך בעשייה הזאת בלי קשר לתחרות. זו תחושת סיפוק אדירה".

בנוסף, סבהת משמשת מדריכה של ילדים בשכבת ד' בתנועת הנוער מחנות העולים. "חשוב לי להעלות את המודעות להתנדבות למען האחר. אני מאמינה שאם הצעירים של היום ילמדו לתרום מעצמם, הם יהיו מבוגרים טובים יותר מחר. התנדבות היא חוויה. להעלות למישהו חיוך על הפנים, רק כי אתה עשית לו משהו טוב – אין הרגשה שמשתווה לזה. תחושת הסיפוק עושה לך את היום, אפילו את כל השבוע. הכל בזכות אמא שלי שתמיד דחפה אותי להתנדב".

המסע באירופה, אליו תצטרף סבהת, יתבצע בלימו-בוס, חצי אוטובוס וחצי לימוזינה. הנבחרת תחווה חוויות בלתי נשכחות הכוללות ביקורים בשלל אתרים ואטרקציות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות