fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טביעת אצבע של הבעל התגלתה על הסכין

לבית משפט השלום הוגשה הצהרה של פרקליטות מחוז חיפה על הכוונה להגיש כתב אישום נגד מקסים טל בעבירה של רצח אשתו. טביעת אצבעו התגלתה על הסכין ששימשה למותה של מריה
מקסים ומריה טל | צילום: פייסבוק
מקסים ומריה טל | צילום: פייסבוק

בית משפט השלום קריות האריך הבוקר, חמישי, עד יום שני את מעצרו של מקסים טל החשוד ברצח אשתו, מריה טל. פרקליטות מחוז חיפה הגישה הצהרת תובע על כוונתה להגיש נגדו כתב אישום. משפטו של טל יתנהל בבית המשפט המחוזי בחיפה.

מריה טל נמצאה ללא רוח חיים בביתם של בני הזוג בקרית ביאליק לפני כחודש וחצי. בעלה טוען כי אשתו שמה קץ לחייה לאחר שהתגלה לו על רומן שהיא מנהלת עם גבר אחר ועל כוונתו להתגרש ממנה.

פרקליטות מחוז חיפה הודיעה הבוקר: "לאחר עיון בעיקרי חומר הראיות, יש מקום לכאורה להגיש בתיק זה כתב אישום ולבקש את מעצרו עד תום ההליכים נגדו". הפרקליטות ביקשה הארכת מעצר נוספת של חמישה ימים לצורך הכנת כתב האישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים.

במהלך הדיון מסר נציג המשטרה כי בדוח הפתולוגי ישנם דברים המעידים על כך שמריה נרצחה ולא שמה קץ לחייה כפי שטוען בעלה. עוד התברר בדיון כי על הסכין שבאמצעותה נרצחה לכאורה מריה, נמצאה טביעת אצבע של מקסים, אולם לא נמצאה טביעת אצבע של מריה.

עו"ד רועי קרן | צילום: יח"צ

עו"ד רועי קרן, שמייצג את מקסים טל, מסר: "הגשת כתב האישום אינה מעידה על סיכויי הרשעה טובים, ובוודאי לא שמקסים רצח את מריה. אפשר להבין את הפרקליטות שבבחירה בין שחרור היום ללא כתב אישום להגשה של כתב אישום עם תשתית רעועה, בחרה באפשרות הקלה. אני סמוך ובטוח שהליך כתב האישום יסתיים בזיכוי מהדהד".

עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ
עו"ד אביעד חייט | צילום: יח"צ

עו"ד אביעד חייט המייצג את משפחתה של מריה טל, מסר לאחר הדיון: "אין הפתעה כלל, אלא ביטוי בלבד לנטען על ידינו מראשיתה של הפרשה הכאובה הזו. הניסיונות להכפיש את שמה וזכרה של מריה ראויים לכל גינוי. כעת העניין מועבר לפתחו של בית המשפט המחוזי הנכבד ואנו נמשיך ללוות את ההליך".

ביום שני הקרוב אמורה פרקליטות מחוז חיפה להגיש כתב אישום נגד טל בעבירה של רצח עם בקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות