fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב הקריות נעצר בחשד שהשתתף בלינץ' בערבי

החשוד נעצר בעקבות תקיפתו של תושב שפרעם שעבר עם רכבו בקרית אתא. האירוע התרחש בעת שערביי ישראל ערכו מהומות ופגעו ביהודים
רכבו של תושב שפרעם שניזוק במהומות בקרית אתא. צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירת משטרה, הוגשה היום (שני) הצהרת תובע נגד תושב הקריות שעל פי החשד השתתף בלינץ' שבוצע בתושב שפרעם במהלך ההתפרעויות.

שוטרי תחנת זבולון, פתחו לפני כשבועיים וחצי חקירה מואצת, עם קבלת דיווח בדבר אירוע תקיפה חמור בקרית אתא במהלכו נפצע תושב שפרעם בן 18, עת עבר עם רכבו במקום והותקף על ידי ההמון שכיתר את הרכב והשליך לעברו אבנים.

האירוע התרחש לאחר שערביי ישראל ביישובים שונים כמו עכו ובגליל המערבי ערכו מהומות, הרסו רכוש ופגעו ביהודים תוך הזדהות עם הישות הפלשתינית וקריאות לפגיעה במדינת ישראל. כל זאת במהלך מבצע שומר החומות של צה"ל מול ארגון הטרור חמאס בעזה.

שוטרי תחנת זבולון, ביצעו פעולות חקירה מגוונות בהם שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שהביאו לחשיפת זהותו של אחד החשודים, תושב הקריות בשנות ה- 30 לחייו ומעצרו בחשד למעורבות במעשה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והיום הגישה נגדו פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

מהמשטרה נמסר כי היא תמשיך בהפעלת כל היחידות והאמצעים העומדים לרשותה, על מנת לזהות ולעצור את כלל המעורבים לשם הבאתם לדין . בית משפט השלום קריות הוציא צו איסור פרסום על פרטיו של החשוד מחשש לחייו.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות