fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין פותחת את מערכת החינוך

עיריית קרית מוצקין הודיעה על פתיחת הלימודים לאור כמות המתחסנים הגבוהה וכרגע היא הרשות היחידה בקריות
עיריית קרית מוצקין. צילום: דורון גולן
עיריית קרית מוצקין. צילום: דורון גולן

מחר, חמישי, ייפתחו הלימודים בקרית מוצקין בבתי הספר בשכבת א-ד, גני הילדים והמעונות. פתיחת מערכת החינוך התאפשרה הודות לכמות המתחסנים הגבוהה בעיר. עד כה התחסנו 86 אחוז מתושבי העיר בגילאי 50 ומעלה שקיבלו את מנת החיסון השנייה נגד נגיף הקורונה.

בתחילת השבוע פנה ראש העירייה, חיים צורי, למד"א בבקשה להציב ניידת חיסונים בכניסה לתיכון אורט מוצקין, ביום שבו יחלו הלימודים לכיתות י"א וי"ב".  צורי: "כל תלמיד אשר יגיע עם אישור מהוריו יוכל לקבל את החיסון בכניסה לבית הספר. אני חושב שזה יגדיל באופן משמעותי את כמות הצעירים שיתחסנו. מד"א אישרו לנו את הצבת הניידת  כעת ממתינים לאישורים נוספים, אני מקווה שהבירוקרטיה במדינה לא תהרוס את היוזמה".

צורי עצמו פועל כל העת על מנת לעודד את תושבי העיר להתחסן נגד הקורונה, כשבמקביל הוא מעודד את בעלי העסקים ומבקש מהציבור לערוך את הקניות אצל בעלי עסקים בעיר. בנוגע לחיסונים במערכת החינוך העירוית, אומר צורי: "אני גם מקווה שלכל מורה תהיה את האחריות האישית להתחסן ומבקש מהתלמידים לשמור על מרחק חברתי ולעטות מסכות, למען הבריאות של כולנו".

לאחר תקופה ארוכה של לימודים בזום, הורים לתלמידים מביעים סיפוק על פתיחת מערכת החינוך. שרון יוגב, 40, אמא לשי לי, תלמידת כיתה א' בבית ספר קורצ'ק: "קשה לי לתאר את הקושי של ילד בן  6 שאמור ללמוד לראשונה קריאה וכתיבה דרך הזום. זה כמעט בלתי אפשרי. הלימודים הפרונטליים הם הכרחיים לרכישת ידע בסיסי. הילדים שמחים מאוד לחזור לבית הספר גם בגלל החברה. סוף סוף יוכלו לפגוש את כל החברים.  אני מודה לראש העיר, חיים צורי, אשר לאורך כל הדרך עודד את כולם להתחסן, בסופו של דבר זה מה שהוביל לפתיחת מערכת החינוך בקרית מוצקין".

בעירייה מודעים לכך שלפתיחת מערכת החינוך ולו באופן חלקי, יש גם השפעה על המשק המקומי. יותר הורים יוכלו לחזור למעגל העבודה, לחזק את יכולתם הכלכלית ובסופו של דבר יגיע יותר כסף אל המשק ויניע את העסקים המקומיים.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות