fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין וקרית ביאליק בראש מדד השקיפות לשנת 2021

קרית ביאליק בראש מדד השקיפות לשנת 2021 עם ציון 100 בפעם השלישית. קרית מוצקין קיבלה את הציון A+ הגבוה ביותר במדד השקיפות ועקפה את באר שבע, חיפה וירושלים.
מדד השקיפות 2021 | צילום: באדיבות דוברות עיריית מוצקין

עמותת שקיפות בינלאומית ישראל- שבי"ל פרסמה היום את מדד השקיפות לשנת 2021. המדד בחן את שקיפות המידע המתפרסם באתרים הדיגיטליים של 76 ערים בישראל מהמדד כולל 109 קריטריונים במסגרתם נבחנת שקיפות המידע לציבור, בין היתר, בתחומים של תכנון ובנייה, רישוי עסקים, מכרזים, תקציב, רכש, סביבה וחירום. כמו כן, נדרשת שקיפות המידע בפרוטוקולים של ישיבות המועצה, בפרוטוקולים של ועדות תכנון ובנייה ומידע בתחומי פעילותן של חברות ועמותות עירוניות.

קריית מוצקין קיבלה את הציון A+ הגבוה ביותר במדד השקיפות ועקפה את באר שבע, חיפה וירושלים״. קריית מוצקין מהמובילות בישראל במדד השקיפות ברשויות המקומיות. הציון: A+ (רף הציונים העליון של ישראל הנע בין 95-100).

ראש העיר, חיים צורי: ״אנו גאים לצעוד קדימה ומקדמים חדשנות דיגיטלית למען התושבים. צורי הודה למיכל טוביה על ניווט העבודה המסורה בשיתוף מחלקת הדוברות ומחלקות העירייה.

עיריית קרית ביאליק קבלה את הציון המקסימלי 100 נקודות במדד השקיפות בפעם השלישית. הממוצע הארצי עומד על 81. כאמור, קריית ביאליק הגיעה למקום הראשון לצד 11 ערים נוספות.

ראש העיר, אלי דוקורסקי: "אין דבר מחטא יותר מאור השמש. אני גאה כי קריית ביאליק נמצאת במקום הראשון במדינה במדד השקיפות בפעם השלישית. לא בכדי אנו זוכים באמון הציבור. תהליכי שיתוף הציבור במידע ובקבלת החלטות תורמים להעלאת אמון הציבור במערכת, לייעול תהליכים, מאפשרים לתושבים לבקר את המערכת ולהשפיע. אמשיך לפעול להנגשת המידע העדכני לציבור".

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות