fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא קיבלה את הציון הגבוה ביותר בקריות בביקורת של משרד הפנים על ניהול ההון האנושי בעירייה

"מדד ההון האנושי" לשנת 2023 מסווג את קרית אתא כעירייה "יציבה" ונותן לה את הציון 88.50%, הגבוה ביותר מבין הערים בקריות.
עיריית קרית אתא | צילום: דוברות עיריית קרית אתא

מדי שנה מפרסם משרד הפנים את "מדד ההון האנושי" הבוחן את תפקוד העיריות בפרמטרים שונים כגון ניהול כוח האדם, יעילות הארגון, איוש משרות ניהוליות, חריגות שכר, הגשת הצהרת הון, תקינות מכרזי העירייה ועוד.

"מדד ההון האנושי" לשנת 2023 מסווג את קרית אתא כעירייה "יציבה" ונותן לה את הציון 88.50%, הגבוה ביותר מבין הערים בקריות.

הדירוג המכובד מכניס את קרית אתא לרשימת 123 הרשויות המקומיות, שזכו בציון בינוני וגבוה במדד, וייהנו ממדיניות הבקרה הדיפרנציאלית ברשויות המאפשרת, בין היתר, הפחתת בירוקרטיה, גמישות ניהולית מירבית, עדכון דרגת הרשות, מיטוב משאבים רגולטוריים וצעדים נוספים שיובילו, בסופו של דבר, להעצמת הרשות ולשיפור השירות לתושב במגוון תחומים.

תהליך האצלת הסמכויות לרשויות המקומיות בתחום ההון האנושי מקודם על ידי האגף לבקרת ההון האנושי ברשויות המקומיות במשרד הפנים, יחד עם הממונה על השכר במשרד האוצר. בשנה האחרונה הצטרפו רשויות נוספות אשר קיבלו דירוג גבוה בתהליך וייהנו ממדיניות הבקרה הדיפרנציאלית ברשויות.

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ: "הנושא של ניהול ההון האנושי ניצב בעדיפות עליונה בעיריית קרית אתא, מתוך הבנה שניהול איכותי משליך ישירות על השירות לתושב ואיכות החיים בעירנו. עובדי העירייה הם הפנים שלנו מול התושב ואנו נותנים להם את כל הכלים הדרושים כדי למלא את שליחותם באופן הטוב ביותר. אנו גאים בדירוג המרשים שקיבלנו על ניהול כוח האדם. נמשיך לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולטפח את ההון האנושי ברשות, למען רווחתם ועתידם של תושבי העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות