fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: הדברה נגד יתושים בחומרים ידידותיים לסביבה

השבוע התקיים סיור של נציגי העירייה ונציגי איכות הסביבה ורשות הטבע והגנים בכל התעלות המקיפות את העיר על מנת לבחון את נושא ריבוי היתושים והמזיקים בתקופה זו
הדברת יתושים בחומרים ידידותיים לסביבה | צילום: פנתרמדיה
הדברת יתושים בחומרים ידידותיים לסביבה | צילום: פנתרמדיה

העירייה ממשיכה במבצע הדברת היתושים בקרית אתא, והשבוע החלה להשתמש בחומרים חדשים וידידותיים לסביבה שיביאו להקלה משמעותית במצב. הריסוס מתבצע בשטחים הציבוריים המקיפים את העיר ומבוצעת פעילות של איתור וטיפול במקורות דגירה פוטנציאליים.

השבוע התקיים סיור בכל התעלות המקיפות את העיר על מנת לבחון את נושא ריבוי היתושים והמזיקים בתקופה זו. הסיור נערך בשיתוף עם נציגי איכות הסביבה ורשות הטבע והגנים במטרה לבחון חומרי ריסוס חדשים, יעילים וידידותיים לסביבה שיביאו לשינוי מהותי בנושא דגירת היתושים בתעלות וכן להקלה משמעותית במצב.

פעילות הניטור וההדברה מתבצעת באמצעות איתור ומיפוי מקורות דגירה פוטנציאליים במקומות רבים, ביניהם ביצות, תעלות ביוב, בריכות מים, אתרי בנייה, בורות רקב בחצרות, מקלטים מוצפים וכד', שבהם קיימת היקוות של נוזלים היוצרים פוטנציאל להתפתחות זחלי יתושים.

יחידת ההדברה פועלת במשך כל ימות השנה בהדברה מונעת, כאשר פעילות ההדברה מתבצעת הן באופן יזום והן כמענה לקריאות תושבים.

עיריית קרית אתא קוראת לתושבים לסייע במאמץ העירוני באמצעות ייבוש מקורות מים עומדים, ניקוז מים עומדים ממרזבים סתומים, איטום מערכות ביוב ביתיות, מניעת הצטברות שלוליות וכן דיווח למוקד העירוני על מפגעים מסוג זה.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות