fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קטנועי משטרה עלו באש והושמדו

שני הקטנועים המשמשים לפעילות שוטפת בעיר נהרסו לחלוטין ולמבנה נגרם נזק חיצוני
קטנועי משטרה עולים באש בקרית אתא. צילום: דוברות המשטרה

שני קטנועים המשמשים את משטרת זבולון ואת השיטור העירוני בקרית אתא, עלו באש היום, שישי, לפנות בוקר והושמדו לחלוטין.

בסביבות השעה ארבע לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד 102 של כבאות והצלה מחוז חוף על שריפה סמוך לנקודת המשטרה שברחוב רופין בקרית אתא.

מפקד האירוע רב רשף רמי מרום מתחנת הקריות מספר: "הגענו למקום ומיד זיהיתי שריפה עזה של לא פחות משני קטנועים הצמודים למבנה נקודת המשטרה. הנחתי את הלוחמים לפרוס זרנוקי קצף כיבוי, כיבינו את השריפה וסיימנו את האירוע".

לא נרשמו נפגעים באירוע אך נזק כבד נגרם לקטנועים שנותרה מהם רק מתכת מעוותת ולחלק החיצוני של המבנה. אחד הקטנועים משמש את המשטרה והשני את השיטור העירוני בקרית אתא. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות השריפה.

קטנועי משטרה הושמדו בשריפה. צילום: דוברות והצלה

במהלך הלילה התקיימה מחאה של כעשרים בני אדם בכניסה לתחנת משטרת זבולון במחאה על ההחלטה להחזיר לשירות את קצין המשטרה המואשם בגרימת מותו ברשלנות של סלומון טקה, 19, בקרית חיים. המשטרה עצרה תושב חיפה, 39, בחשד שהפר את הסדר הציבורי במהלך המחאה. השוטרים שהיו במקום עצרו את החשוד לחקירה בתחנת משטרת זבולון.

אתמול החליט מפקד מחוז חוף במשטרה להחזיר את הקצין לשירות פעיל לאחר חופשה כפויה של יותר משנה וחצי. ההחלטה התקבלה מתוך ידיעה כי הדבר יתקבל במחאה על ידי בני העדה האתיופית. פרטיו של הקצין אסורים בפרסום בעקבות איומים על חייו ובני משפחתו.

ממשטרת זבולון נמסר בעקבות האירוע כי "המשטרה פתחה בחקירה הלילה עם קבלת דיווח על ארוע במהלכו הוצתו שני קטנועים משטרתיים סמוך לנקודת המשטרה בקרית אתא. שני הקטנועים נשרפו כליל. המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז״פ וחוקר שריפות שזומן לזירה במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה".

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות