fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: הפארקים הציבוריים פתוחים בהשגחת פקחי קורונה

עיריית קרית ביאליק הכשירה 10 פקחי קורונה המסיירים בפארקים הציבוריים בעיר ובמגרשי המשחקים, שתפקידם להשגיח שהציבור ממלא אחר הנחיות משרד הבריאות
פקחי קורונה של עיריית קרית ביאליק | צילום: דוברות העירייה
פקחי קורונה של עיריית קרית ביאליק | צילום: דוברות העירייה

עיריית קרית ביאליק הכשירה 10 פקחי קורונה  שיסיירו בפארקים הציבוריים בעיר ובמגרשי המשחקים. תפקידם לשמור שהציבור ימלא אחר הנחיות משרד הבריאות ולבצע פעולות הסברה. הפקחים עברו הכשרה מיוחדת לפני כניסתם לתפקיד.

בקרית ביאליק החליט ראש העירייה, אלי דוקורסקי, להשאיר את גני המשחקים והפארקים הציבוריים פתוחים לטובת הציבור בתקופת הסגר בניגוד לרשויות מקומיות אחרות. הדבר נעשה מתוך הבנה כי יש קושי רב לציבור בכלל ולילדים בפרט להישאר תקופה ממושכת בתוך הבתים הסגורים, ולכן הוחלט על הכשרת פקחי קורונה.

דוקורסקי: "שלא כעמיתי בערים האחרות, לא סגרתי את מגרשי המשחקים, כי אני מבין שהילדים זקוקים לזמן של התאווררות. אני פונה אל ההורים, הקפידו על הכללים והוו דוגמה אישית לילדכם".

קרית מוצקין: פארקים סגורים

בקרית מוצקין החליטה העירייה עוד בשבוע שעבר על סגירת הפארקים הציבוריים בעיר באופן מיידי.

בהודעה שהעירייה פרסמה בדף הפייסבוק העירוני נכתב: "חיי אדם קודמים לכל. לאור העלייה החדה במצב התחלואה, התקיימה הערכת מצב עם נציגי פיקוד העורף והוחלט כי הפארקים בעיר ייסגרו באופן מיידי, מכיוון שהם מהווים גורם התקהלות ראשי תוך אי קיום ההנחיות על ידי האזרחים. גורמי האכיפה יסיירו בפארקים. אנא הישמעו להנחיות והימנעו מקנסות ומסיכון בריאותי לכם ולבני ביתכם".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות