fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עץ לזכרם: מאות עצים ניטעו לזכר קורבנות מלחמת חרבות ברזל

תלמידים מ-20 בתי ספר של רשת החינוך עתיד, נטעו עצים לזכר הנרצחים במתקפה הקטלנית שהייתה ב-7 באוקטובר ולזכר כל חללי צה"ל שנפלו במלחמה. מנכ"ל רשת החינוך, יוסי ממו: "נטיעת עצים מחיה את הטבע ומעניקה משמעות להתפתחות וצמיחה"
נוטעים למען הנופלים צילום: יח"צ עתיד

תלמידי בית הספר עתיד פסגות במגדל העמק, קיימו טקס נטיעת עץ לזכרו של סמ"ר שלו ברנס ז"ל.

הטקס היה במסגרת פרויקט של רשת החינוך עתיד, במהלכו תלמידים מ-20 בתי ספר נטעו מאות עצים לזכרם של קרבנות השבעה באוקטובר וחללי צה"ל האמיצים שחירפו נפשם בקרבות בעזה. התלמידים מבתי הספר השונים: יהודים, ערבים ודרוזים, התאחדו לנטיעות משותפות של העצים, שנתרמו על ידי קרן קיימת לישראל גם בסימן חיבור בין בני אדם וחיבור לסביבה. 

מנכ"ל רשת החינוך עתיד, יוסי ממו: "בצומת הדרכים של ט"ו בשבט שהיה השנה נשזרים כאב וזיכרון הנרצחים: אזרחים ואזרחיות יהודים, ערבים ועובדים זרים, שנרצחו כולם באכזריות וזיכרון הלוחמים והלוחמות שנהרגו בקרבות מאותו יום בהגנה על המדינה ותושביה. אנו, ברשת החינוך, ביקשנו לנצל את מסורת ט"ו בשבט כדי להמשיך ולטעת עצים ולהחיות את הטבע שמעניק לנו מטובו ומיופיו ולטעת תקווה של חיים, התחדשות ומשמעות, וכזיכרון לנרצחים וההרוגים ולאחד בנטיעה זו את כלל קהילות הרשת".

קרדיט צילום: יח״צ עתיד

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות