fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית ביאליק מקימה סיירת רחפנים. דרושים מתנדבים

עיריית קרית ביאליק מקימה סיירת רחפנים ומזמינה תושבים, בעלי רישיון להפעלת רחפנים, המאושר על ידי רשות התעופה האזרחית, להתנדב לפעילות. מטרת הסיירת – לתת מענה מיידי באיתור נפילות ומפגעים בעת חירום ולשמור על ביטחונם האישי של התושבים בשגרה
מפגש של חברי סיירת הרחפנים | צילום: דוברות העירייה
מפגש של חברי סיירת הרחפנים | צילום: דוברות העירייה

בעקבות המצב הביטחוני וכשברקע מלחמת חרבות ברזל, פרסמה עיריית קרית ביאליק קול קורא לתושבי העיר, בעלי רישיון להפעלת רחפנים, המאושר על ידי רשות התעופה האזרחית, המעוניינים להתנדב לפעילותה של סיירת רחפנים.

מהעירייה נמסר, כי מטרת הסיירת לתת מענה מיידי באיתור נפילות ומפגעים בעת חירום ולשמור על ביטחונם האישי של התושבים בשגרה. בכוונת העירייה לרכוש שישה רחפנים תרמיים, בעלי מערכת לראיית לילה, המצוידים במערכות GPS מתקדמות, שיתפרשו מעל שמי הקריה ויכסו את כל גזרות העיר.

סיירת הרחפנים המקומית תפעל על בסיס מתנדבים, שיעברו גיבוש ואימון במפגשים שבועיים. הסיירת תאפשר תיעוד אווירי בזמן אמת של האתרים הרלוונטיים ותסייע לכוחות הביטחון לגיבוש תמונת המצב ופעולות האבטחה והביטחון השוטפות. בעת חירום, הרחפנים יזהו את אזורי הפגיעה, יבדקו את נתיבי הגישה לאתר הפגיעה, יזהו שריפות ויסייעו במידת הצורך באיתור הנפגעים והלכודים. הסיירת כפופה לקב"ט העירייה ומתנדבי הסיירת יעבדו בשיתוף עם פיקוד העורף וצוותי הביטחון העירוניים.

עוד נמסר מהעירייה, כי היא רואה במתנדבי הסיירת מכפיל כוח משמעותי שיאפשר לקבל מידע מהימן בזמן אמת, דבר שיסייע בתהליך קבלת החלטות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות