fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתפס עם קוקאין ושוחרר למעצר בית

צעיר מהקריות שנעצר בחשד לסחר בסמים שוחרר למעצר בית בעקבות סוגיית המידע המודיעיני שהוביל לסמים
קוקאין. צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

תושב הקריות, 21, שנעצר עם 50 גרם של קוקאין בביתו, שתי מעבדות סמים, טביעות אצבע וחוות דעת ביולוגית של DNA במעבדות הסמים, שוחרר לחלופת מעצר ללא כתב אישום, בעקבות טענות ההגנה להתנהלות היחידה החוקרת בדבר סוגיית המידע המודיעיני.

החשוד נעצר בתחילת החודש בעקבות מידע מודיעי שהגיע למשטרת זבולון. בחיפוש שנערך בדירה ששכר בנשר נתפסו על ידי המשטירה סמים, ציוד מעבדה לגידולי הידרו, משקלים וכסף מזומן. לאחר החיפוש יצאו השוטרים עם החשוד מחוץ לדירה ובעקבות שיחת טלפון שהגיעה לאחד השוטרים חזרו לדירה ומצאו עוד 50 גרם של קוקאין.

מאז מעצרו נעצר בית המשט לבקש המשטרה האריך את מעצרו חמש פעמים על מנת שהמשטרה תוכל לסיים את חקירתה כולל בדיקות מעבדה ו-DNA לסמים שנתפסו. בא כוחו של החשוד, עו"ד תומר נוה, טען בבית המשפט כי מרשו משתף פעולה עם החוקרים ולקח אחריותעל הסמים שנתפסו בדירה.

אולם, עו"ד נוה טען להגנת מרשו כי סוגיית המודיעין אשר הובילה את המשטרה למציאת הקוקאין נמצאת במחלוקת. לדבריו, בזמן החיפוש בדירה לא מצאו השוטרים את הקוקאין ורק לאחר שהגיעה שיחת טלפון, שבו השוטרים ומצאו את הקוקאין. עו"ד נוה ציין בפני בית המשפט את החשד כי מי שהודיע למשטרה על הקוקאין, יכול להיות זה אשר שם את הקוקאין בדירה שכן מרשו טוען שאין לו קשר לסם זה.

בדיון החמישי בהארכת מעצרו של החשוד בבית משפט השלום קריות, בהסכמת הצדדים, הוחלט על שחרורו למעצר בית תוך איסור ליצור קשר עם מעורבים אחרים בתיק ותשלום ערבות.

עו" ד נוה מסר: חמש הארכות מעצר, מידע מודיעיני, טביעות אצבע, דגימת DNA , 50 גרם קוקאין , הובילו בסופו של יום לשחרורו של מרשי. כל הנתונים הללו לא עמדו בקנה אחד עם מבחן הראיות ובית המשפט קיבל את בקשתנו לשחררו".

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות