fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשיא המדינה ביקר היום בעיר חיפה

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, ביקרו היום, יום ראשון, י״ט בטבת, 31 בדצמבר במרכז הרפואי רמב״ם בחיפה בנוכחות ראש העיר.
נשיא המדינה היום בחיפה | צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה
נשיא המדינה היום בחיפה | צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, ביקרו היום, יום ראשון, י״ט בטבת, 31 בדצמבר במרכז הרפואי רמב״ם בחיפה, בנוכחות ראש העיר עינת קליש רותם.

עם הגעתם, נשיא המדינה ורעייתו קיבלו תדרוך מעמיק מפי מנהל רמב"ם, פרופ׳ מיקי הלברטל, על פעילות בית החולים מפרוץ המלחמה ועד כה, בדגש על מגוון הטיפולים הנרחב שניתן למטופלים השונים.

בהמשך, נפגש הנשיא לפגישה עם משפחותיהם של חיילים פצועים מזירת הצפון שמאושפזים ברמב"ם.

בסיום, קיים הנשיא מפגש עם מאות עובדי בית החולים. במפגשם, ביקש הנשיא לשמוע על תחושותיהם בתקופה המאתגרת שאנו מצויים בה. העובדים העלו בפני הנשיא את הצורך שלא לחזור לשיח המפלג שהיה בעם לפני אירועי ה-7 באוקטובר, ומצד שני העלו על נס את מרקם החיים המשותפים בין יהודים לערבים ברמב"ם.

נשיא המדינה אמר במהלך ביקורו: ״אני רוצה לומר לכם בשם עם שלם תודה, אני מודה לכל מערכת הבריאות, שמראה פה יכולות מדהימות, מול אתגר שלא הכרנו אותו.

אתם עוגן להרבה מאוד אנשים בכל הארץ, אבל אתם בעיקר העוגן של הצפון, וזה ניכר גם במפגש עם המשפחות של החיילים הפצועים שביקרנו עכשיו, מפגש מאוד מחזק שבו אפשר לראות את הערכתם למקום הזה.

אני מאמין בצורה בלתי מתפשרת בסיפור הישראלי, אני מאמין באור הגנוז שיש בחברה שלנו, אנחנו רואים את זה לצערנו בתקופה הקשה הזו. אנחנו רואים דברים קשים מאוד, אנחנו פוקדים בתי חטופים ובתי פצועים, אנחנו מבקרים מפונים ועדים לכאב עמוק מאוד, אבל אנחנו גם רואים כוח ישראלי עצום שאני קורא לו ׳אור גנוז׳.

אני מצדיע לכם ומאחל שנחזור לימי שגרה. תודה רבה לכם עלו והצליחו בכל מעשה ידיכם, בריאות טובה לכם ולמשפחותיכם״.

 

נשיא המדינה ברמב"ם | צילום: חיים צח/לע״מ
נשיא המדינה ברמב"ם | צילום: חיים צח/לע״מ

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות