fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נכד דקר את סבתו בת ה- 73 ונעצר. המשטרה: "הוא הטיח אותה על הריצפה ודקר אותה בידה"

פרקליטות מחוז חיפה הגישה אמש (א') הצהרת תובע נגד החשוד, מהחקירה עולה כי החשוד הגיע לביתה של סבתו ושם הוא הטיח אותה על הריצפה ודקר אותה בידה. בימים הקרובים יוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.
נכד דקר את סבתו בת ה- 73 בנשר | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 29.06.23 עם קבלת דיווח בדבר אישה כבת 73 שנדקרה בידה על ידי הנכד שלה בביתה בנשר, הקורבן נפצעה באורח קל על פי גורמי הרפואה.

מהחקירה עולה כי החשוד הגיעה לביתה של סבתו ושם הוא הטיח אותה על הריצפה ודקר אותה בידה. בתוך כך, שוטרי השיטור העירוני פתחו בסריקות ועצרו את החשוד תוך זמן קצר בסמוך למקום.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ואתמול, כאמור, פרקליטות מחוז חיפה הגישה נגד החשוד הצהרת תובע כאשר בימים הקרובים יוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

רפ"ק פאיזה מוראני קצינת חקירות ומודיעין של תחנת נשר מוסרת: "אנו רואים בחומרה רבה את המקרה, מדובר בקשישה שנדקרה בידי נכדה על לא עוול בכפה. פעלנו בנחישות והשקענו את מירב המאמצים להגיע לחקר האמת ולהעמיד את העבריין לדין."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות