fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהג במשאית עם כמות אלכוהול פי 19 מהמותר

רישיון הנהיגה נפסל והרכב הושבת ל-30 ימים לנהג משאית שנתפס כשהוא בהשפעת אלכוהול בכמות של פי 19 מהמותר
ינשוף לבדיקת אלכוהול. צילום: דוברות המשטרה
ינשוף לבדיקת אלכוהול. צילום: דוברות המשטרה

נהיגה מסוכנת וסטיות מנתניב נסיעה עוררו את חשדם של שוטרי אגף התנועה והביאו לתפיסתו של נהג משאית שבגופו נמאה כמות אלכוהול גבוהה מאוד. במהלך פעילות אכיפה זיהו שוטרי אגף התנועה על כביש 40 בסמוך לצומת בילו, משאית שנוסעת בצורה מסוכנת תוך סטיות מהנתיב ללא כל סיבה הנראית לעין.

השוטרים סימנו לנהג המשאית לעצור בצד הדרך, במהלך השיחה עם הנהג עלה חשד השוטרים כי הנהג בגילופין. כאמור, בבדיקת שכרות באמצעות מכשיר הינשוף, נמצא כי הנהג בהשפעת אלכוהול בכמות פי 19 מהמותר (955 מ"ג).

הנהג, תושב קריית אתא, 31, עוכב לחקירה והמשאית הושבתה ל-30 ימים במגרש האחסנה. בתום החקירה רישיון הנהיגה שלו נפסל ל-30 ימים, והוא שוחרר התנאים מגבילים וזומן לשיפוט מהיר.

מהמשטרה נמסר כי נהיגה במשאית בשילוב השפעת אלכוהול מסכנת את הנהג והסביבה באופן ממשי, נמשיך לפעול לאיתור נהגים אלה ולהגביר את סיכויים להיתפס על מנת, להרחיקם מהכביש ולהציל חיים.

שלילת רישיון נהיגה היא העונש העיקרי בגין נהיגה בשכרות. המחוקק קבע עונש פסילה מינימאלי של שנתיים לפחות ובמידה שהנהג ביצע עבירה זו והורשע בה בשנה קודמת, מדובר על לא פחות מפסילה של ארבע שנים
לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות