fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כללית תפתח ביום ראשון מתחם גדול לחיסוני קורונה בקניון שער הצפון

כללית פותחת מוקדי חיסון נוספים ברחבי מחוז חיפה והגליל המערבי. מנהל המחוז: "זוהי בשורה משמחת שתביא לקיצור תורים ותאפשר למבוטחינו לקבל חיסון סמוך למקום מגוריהם"
כ-10,000 איש יחוסנו ביום. מוקד חיסוני קורונה של כללית | צילום: דוברות כללית
כ-10,000 איש יחוסנו ביום. מוקד חיסוני קורונה של כללית | צילום: דוברות כללית

ביוזמת ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ, שירותי בריאות כללית וקניון שער הצפון, ייפתח ביום ראשון הקרוב בקניון מתחם גדול של חיסוני קורונה למבוטחי קופת החולים כללית. במתחם יהיו בין שבע ל-10 עמדות חיסון.

פרץ: ״כ-70 אחוזים מתושבי קרית אתא הם מבוטחי כללית. פתיחת מתחם גדול ומרווח עם הסדרי חנייה נוחים תעודד תושבים להגיע ולהתחסן כחלק מהמבצע הארצי. שיתוף הפעולה עם קופות החולים הוא אמצעי חשוב ביותר למלחמה המשותפת של כולנו בנגיף הקורונה. אני רוצה להודות למנהל המחוז של כללית, רונן נודלמן, שבתוך פרק זמן קצר הצליח להרים פרויקט ענק להקמת מתחם החיסונים המתקדם ביותר באזור הצפון".

מכללית נמסר, כי רק ביום שלישי השבוע, יומיים לאחר שהחל מבצע החיסונים הגדול, חוסנו ברחבי מחוז חיפה והגליל המערבי כ-3000 איש. כ-2000 מהם בלין ובזבולון, והשאר במוקדים המשותפים לכל קופות החולים, אותם הקים פיקוד העורף בשפרעם, כרמיאל ונהריה. מוקדים אלה ייסגרו בסוף שבוע זה.

ביום רביעי בערב פתחה כללית מוקדים במרפאות רש במרכז הכרמל, בעמק השלום ביקנעם, במעלות ובסכנין. בכל מתחם כארבע-חמש עמדות חיסון בו בזמן. ביום ראשון הקרוב, בנוסף למתחם הגדול שייפתח בקניון שער הצפון, תפתח כללית מוקדי חיסונים נוספים במתחם שלה בקומה העליונה בקניון נהריה, במרפאה היועצת בקניון כרמיאל, במרפאת שפרעם.

"חשוב לנו לקחת חלק במבצע הלאומי". מנכ"ל קניון שער הצפון, דותן שלום | צילום: יח"צ
"חשוב לנו לקחת חלק במבצע הלאומי". מנכ"ל קניון שער הצפון, דותן שלום | צילום: יח"צ

כל מוקדי החיסונים של כללית יפעלו מדי יום ברציפות בין השעות 20:00-08:00 כולל בשישי שבת. בקניון שער הצפון בלבד יינתן השירות רק עד כניסת השבת. מכללית נמסר, כי במערך זה יחוסנו כ-10,000-8000 איש ביום.

מנהל כללית במחוז רונן נודלמן: "אני מברך על ההיענות הרבה לקבלת החיסון בקרב הציבור וכן בקרב הצוותים הרפואיים. החיסון הוא בשורה של ממש לקראת עתיד חדש ואופטימי. זהו שלב נוסף בהפעלת 70 מוקדים שנערכנו להפעלתם, כדי לחסן עשרות אלפי מבוטחים במחוז מדי יום בפרישה גדולה ותוך הנגשת השירות ליישובים המרוחקים יותר. אני מודע לקשיים בקבלת תורים, אך הם היו זמניים ופועל יוצא של כמות מוגבלת של חיסונים שהועברה אלינו. לשמחתי, הוזרמה כמות נוספת של מגשי חיסונים וקיבלנו אישור להפעלת מוקדים נוספים. זוהי בשורה משמחת שתביא לקיצור תורים ותקל על מבוטחינו, שבניגוד למבוטחי קופות חולים אחרות יוכלו לקבל חיסון סמוך למקום מגוריהם ובנוחות רבה, וכך נגיע לכיסוי חיסוני מהר ככל האפשר".

מנכ"ל קניון שער הצפון דותן שלום: "כחלק מתפיסת שער הצפון כקניון משפחות אזורי, חשוב לנו לקחת חלק במבצע לאומי שעתיד להחזיר את כולנו לשגרה המיוחלת. המטרה המשותפת לנו ולקופת החולים כללית היא ליצור מתחם נוח ורחב ידיים על ציר מרכזי עם הסדרי חנייה נוחים, כזה שיעודד את הציבור להגיע ולהתחסן. שער הצפון משמש מאז הקמתו עורק מרכזי בחיי תושבי הקריות והצפון".

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות