fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרכזי הקניות יחזרו לפעול ביום ראשון

לבעלי המסחר והעסקים הובטח כי מרכזי הקניות יפתחו עם סיום הסגר, אך הסגר הוארך ולא כך הציגו במתווה היציאה. מנכ"ל מתחמי ביג החליט אחרת.
מתחם ביג קרית אתא | צילום: רינה קיסלמן
מתחם ביג קרית אתא | צילום: רינה קיסלמן

מסתמן כי ביום ראשון הקרוב (7.2), מתחמי הביג ברחבי הארץ יפתחו, ביניהם גם מתחם הביג בקרית אתא. זאת בניגוד להנחיות הממשלה על מתווה היציאה מהסגר.

על פי החלטת הממשלה כרגע, הסגר הנוכחי מסתיים ביום שישי הקרוב (5.2) והמסחר כולו אמור להיפתח כפי שהובטח על ידי חברי הממשלה.

מנכ"ל החברה, חי גאליס, הודיע במכתב ששלח לבעלי החנויות, כי להחלטתו הם יפתחו את המתחמים. גאליס תקף את הממשלה ואמר כי הסגר הנוכחי פוגע קשות בעולם המסחר ובבעלי העסקים.

"משרד הבריאות מנפנף בנתונים סלקטיביים בשביל לקדם את האג'נדה ההיסטרית שלו לסגר ללא גבולות, אך בפועל אין כל סגר ברחובות, אין אכיפה איפה שצריך כפי שראינו כולנו השבוע", אומר גאליס, "זה ברור וידוע, כפי שהוכח באופן חד משמעי מהפרסה שנקראה 'ריסון מהודק', שההדבקה בחנויות מועטה וכללי התו הסגול נשמרים בקפדנות בחנויות".

במכתב שכתב לעובדים שלו, גאליס מוסיף: "לאורך המשבר, אף גורם ממשלתי לא תמך בנו, אך אנחנו ראינו חשיבות לתמוך בכם, השוכרים. לא כי היינו חייבים, לא כי מישהו אילץ אותנו – בחרנו בכך, בחרנו מהיום הראשון למשבר הזה, אי שם באמצע מרץ 2020."

"בחרנו לחשוב רחוק ולראות איך יוצרים סביבה שתאפשר ליותר בעלי עסקים שמחזיקים חנויות בביג לשרוד איתנו את המשבר ולהמשיך קדימה בכל הכוח. אנחנו שמחים שכולכם עדיין עמנו ודווקא בימים כאלה ממשיכים להתפתח איתנו ולהצטרף למרכזי ביג החדשים שנמצאים בפיתוח מואץ".

 

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות