fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעון חדש לפעוטות עם צרכים מיוחדים

הבוקר נפתח בקרית מוצקין מעון יום תקשורתי לפעוטות עם צרכים מיוחדים. המעון הוקם תוך שבועיים
מעון יום קהילתי בקרית מוצקין. צילום: דוברות העירייה

בעקבות פניות של הורים לראש העיר, שילדיהם ממתינים ברשימת המתנה למעון יום תקשורתי, החליט ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי על הקדמת הקמת מעון היום לפעוטות עם צרכים מיוחדים בעיר.

המהלך שצורי הוביל מול משרד הרווחה נועד לתת מענה לפעוטות עם צרכים מיוחדים שהינם תושבי מוצקין. הפתיחה הינה בשורה משמחת עבור המשפחות, בעיקר לאור העובדה שכל המעונות התקשורתיים באזור מלאים עד אפס מקום וכרגע יש מקום פנוי בכרמיאל בלבד.

המעון הוקם בתוך שבועיים במבנה שעבר שיפוץ בדרך עכו 255, בחלק הצפוני של העיר, ויהיה בפיקוח משרד הרווחה ובהפעלת עמותת "אלווין". מעון זה הוקם בנוסף לשני מסגרות הקיימות כבר במוצקין, מעונות יום  לפעוטות עם צרכים מיוחדים, שגם הן בפיקוח משרד הרווחה ובהפעלת עמותת "אלווין".

באירוע הפתיחה הבוקר השתתפו ההורים, ראש העירייה חיים צורי, המפקחת על מעונות היום לפעוטות עם צרכים מיוחדים במשרד הרווחה והשירותים החברתיים איילת רונן, מנהלת סניף צפון בעמותת אלוין קרן סטרול, מנהלי אגפי הרווחה והחינוך בעירייה, אירנה מנשירוב ואיל אורן.

צורי אמר : ״ההתמודדות היומיומית שלכם ההורים ראויה להערכה. משהבנו את הסיטואציה אז כל המערכת נרתמה ואני שמח שהמעון הוקם כאן בקרית מוצקין״. ויקי קיסוס, אחת האימהות, ויקי קיסוס, אמרה: ״לא האמנתי שזה יקרה כל כך מהר. אין לי מלים. אני מתרגשת, אני לא האמנתי שזה יקרה ככ מהר , זה חלום שהתגשם, תודה על הכל. במוצקין כל תושב נחשב״.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות