fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחמם את הלב: קבוצת קשת טעמים גייסה 200 אלף ש"ח עבור עמותת ל"ב

עמותת ל"ב פועלת למען ילדי חולי סרטן ובקשת טעמים מאמצים את העמותה מזה מספר שנים. "התרומה עבור פעילות ילדים חולים, לא הייתה מתאפשרת לולא נדיבותם של לקוחותינו", נמסר מקבוצת קשת טעמים
תרומה מכל הל"ב. אריאל וליאת לכט מעניקים את ההמחאה ליו"ר העמותה מוטי וגנר צילום: יח"צ

בטקס מרגש שהתקיים במשרדי קבוצת קשת טעמים בעכו, העניקו ליאת ואריאל לכט, בעלי הקבוצה, את התרומה השנתית העומדת על סך 200 אלף שקלים, שגייסו לעמותת ל"ב – להילחם ביחד, למען ילדים חולי סרטן.

כספי התרומה, יחד עם מאמצי העמותה, הביאו לכך ש-20 נערים ונערות הנלחמים יום יום במחלה הקשה, זכו לצאת לחופשה מגוונת מלאת פעילויות באי כרתים שביוון וקיבלו הפסקה משגרת הטיפולים המתישה.

מקבוצת קשת טעמים נמסר: "זו השנה השביעית במספרה שאנו נותני החסות הראשיים של עמותת ל"ב. דבר זה לא היה מתאפשר אילולא נדיבותם של לקוחות הרשת שפתחו את ליבם ותרמו למהלך". עוד נמסר מהקבוצה, כי גם מאמצם הרב של העובדים הביא לכך שנצליח לעמוד במטרה ולגייס את הסכום שנתרם.  "ההירתמות של לקוחות הרשת ועובדי החברה אינה מובנת מאליה ואנו מודים לכולם על כך. עבורנו מדובר בזכות גדולה ובכבוד גדול ואנו נמשיך בעשייה הטובה, למען עמותת ל"ב ובכלל, גם בשנים הבאות", אמרו מסרו ליאת ואריאל הכט, בעלי הקבוצה.

מוטי וגנר, מנהל הפרוייקטים של עמותת ל"ב: "אנו מודים לקבוצת קשת טעמים, מקרב לב על תרומתה הנדיבה והתגייסותה למען הילדים בעמותה שלנו. מה שקבוצת קשת טעמים עושה למען הילדים מרגש אותנו כל פעם מחדש". וגנר הוסיף והדגיש, כי כל משפחות עמותת הל"ב שותפות לאמירת התודה ומתרגשות בכל שנה מחדש.

קשת טעמים היא קבוצת חברות שהוקמה על ידי אריאל לכט לפני למעלה מ-20 שנה. פעילות הקבוצה הולידה 4 חברות המובילות  בתחומן:

קשת טעמים – רשת סופרמרקטים המציעה מגוון רחב של טעמים וניחוחות מכל העולם. הרשת חופשית מהגבלות הכשרות ומוכרת בנוסף למוצרי סל הקנייה המוכַּרים גם את כל סוגי הבשר, הגבינות, הנקניקים, פירות הים, היינות, הבירות והאלכוהול, ממתקים שונים ואוכל מוכן, טרי, טעים ומיוחד אשר לא ניתן למצוא ברשתות סופרמרקטים קונבנציונליות.

דליסימו – חברת היבוא והשיווק של קבוצת קשת טעמים, המזהה מותגי מזון ובישול ברחבי העולם ומייבאת אותם באופן בלעדי לחנויות הרשת.

קולינריק – רשת מרכולים עירונית וייחודית המשלבת סופרמרקט קונבנציונאלי ומעדניות פרימיום. הרשת מפעילה כיום 4 סניפים (מודיעין, חיפה, קריית אונו ורמת גן) ומטרתה לספק חווית קניה של טעמים מכל העולם. בקולינריק תמצאו חווית קניה אירופאית לכל דבר ועניין, עיצוב מהודר, מגוון ייחודי, מעדניות שופעות אוכל טרי מוכן וכל מה שצריך לחוויית אירוח מושלם.

לכט תעשיות מזון – מטבח מרכזי מאובזר בטכנולוגיות המתקדמות בעולם המייצר למעדניות האוכל המוכן של הרשתות קשת טעמים וקולינריק בבלעדיות את מותג האוכל המוכן הטרי והאיכותי ביותר בישראל תחת השם מאמוצ'קה – תחת המותג ניתן למצוא למעלה מ-100 סוגים שונים של אוכל מוכן (החל ממאכלים ביתיים ועד פשטידות, סלטים, מוקפצים ועוד) בהשראת המתכונים הביתיים  של אמו של הבעלים, אריאל לכט.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות