fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחושך לאור: איבדה את בעלה בקרבות בעזה וכעת קוטפת קמפיין ראשון

כוהנת היוגה יובל נשיא, שאיבדה את בעלה רס"ן אריאל בן משה ז"ל ביום הקרבות הראשון בעזה כשהגן בחירוף נפש על אזרחים ישראלים, נבחרה לשמש כשגרירה של תוסף התזונה Calm it (קאלם איט) המסייע להפחתת לחץ וחדרה. זהו הקמפיין הראשון שלה כאשר חלק מההכנסות של המותג יעבור לעמותת אלמנות ויתומי צה"ל
מחושך לאור. יובל נשיא קוטפת קמפיין ראשון צילום: יח"צ

כוהנת היוגה, יובל נשיא (27), אשר איבדה את בעלה, רס"ן אריאל בן משה ז"ל בקרבות ה-7 באוקטובר בעוטף עזה, נבחרה לשמש כשגרירה לתוסף התזונה להפחתת סטרס ולחץ: Calm it (קאלם איט), מבית דה איי ברנד.

הקמפיין החדש של קאלם איט בכיכובה של יובל, צפוי לעלות כבר במהלך חודש ינואר הקרוב, וחלק מההכנסות של המותג יעבור לעמותת אלמנות ויתומי צה"ל. הקמפיין יכלול בין היתר: פרסום בדיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות, ופרסום בנקודות מכירה.

יובל נשיא, ילידת קריית ביאליק, בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד. ב–8 השנים האחרונות היא לומדת, מדברת ונושמת יוגה, וב-5 השנים האחרונות מחזיקה בבעלותה סטודיו ליוגה: YOVA studio בו מנויים למעלה מ-500 מתרגלים.

יובל ואריאל (ז"ל) התחתנו ב-2 ביוני 2022, אחרי 9 שנות זוגיות והתגוררו בחיפה. רס״ן אריאל בן משה (ז"ל) ששירת בסיירת מטכ"ל כמפקד פלוגה, היה בן 28 בנופלו. "את אריאלי הכרתי כשהייתי ילדה", מספרת יובל, "שנינו למדנו בבית הספר הריאלי העברי בחיפה. סיפור האהבה שהתחיל בסוף צוק איתן הסתיים במפתיע וללא הכנה מוקדמת ב-7 באוקטובר הנורא. אריאל ואני היינו זוג מהאגדות, היה לנו הכל. זכיתי ללמוד מה זו אהבה, מה זה להיות נערצת ונאהבת ואוהבת עד בלי די. חלמנו ביחד חלומות גדולים, תכננו לעבוד קשה כדי להגשים אותם, אבל ליקום היו תכניות אחרות".

רס״ן אריאל בן משה פיקד על הכוח שהגיע לקיבוץ רעים בבוקר ה-7 באוקטובר. הוא נלחם שעות ארוכות בהן הציל חיים של רבים, ולמרבה הצער, בכניסה אל הבית האחרון בקיבוץ אריאל הוא נהרג בהגנה על העם שכה אהב.

אלכס נורטרופ, מנכ"לית ובעלים של חברת דה איי ברנד: "הבחירה ביובל היא מתוך השראה ומודל לנשים ולצעירות שיקבלו כוח, בטחון עצמי ותושייה לבחור בחיים, כפי שיובל קיבלה על עצמה. כשהתראיינה לראשונה על מותו של אריאל (ז"ל) בתוכנית 'עובדה', התגלתה לנו צעירה עם תעצומות נפש יוצאות דופן לצד החיבור לעולמות היוגה הטומנים בחובם חיבור לנפש ולגוף. הגישה של יובל ועצם היותה מתאימה באג׳נדה שלנו לתוסף התזונה קאלם איט".

יובל נשיא הגיבה על בחירתה לשגרירה: "שיחת הטלפון וההצעה שקיבלתי לקמפיין הפתיעו וריגשו אותי מאוד ומיהרתי להתנסות במוצר. האנושיות והערכים של החברה הורגשו לי באופן מידי וברגע אחד זה יצר בקרבי הרגשה של בית. העולם הפתיע אותי, אין ספק, אבל הבנתי שאין בידנו את האפשרות לבחור לחיות חיים נטולי סבל. לצערנו, גם אי אפשר לבחור את הקלפים שנקבל. עם זאת, מרגיש כאילו בתוך עולם ההתמודדות יש הרבה בחירה, ואולי דווקא שם אפשר למצוא את האור".

"הקמפיין הזה חשוף וכנה מאוד עבורי, אבל התאהבתי במוצר וברעיונות המובילים את המותג, ואולי עצם ההשתתפות שלי בו תהיה שוות ערך יותר מכל פוסט או סטורי שנראה באינסטגרם. האמרה שלי היא פשוטה, אני כאן – בואו נחייה".

חברת דה איי ברנד הישראלית נמצאת בבעלותה של אשת העסקים אלכס נורטרופ, אשר פרצה לתודעה באמצעות תוסף התזונה הנמכר ביותר בישראל לשיער – פיל איט. בעזרת צוות מומחים שכולל מהנדסי מזון, רוקחים ותזונאים מהטובים בארץ, "דה איי ברנד" מפתחים מוצרים ברמה בינלאומית. המוצרים הם 100% טבעיים ומכילים רכיבי פטנט אשר עומדים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות וה-FDA. הפיתוח נעשה בישראל, במפעל בעל תקן GMP ותקן ISO שמבטיחים תנאי ייצור ובקרת איכות בסטנדרטים גבוהים.

"דה איי ברנד" מציעה מגוון תוספי תזונה פורצי דרך שמהווים פתרון לשלל בעיות והתמודדות עם אתגרים של שגרת חיים לחוצה ועמוסה : חשיפה מוגברת ללחצים, אקלים ייחודי, תזונה לקויה, הריון ולידה, מחסור בשעות שינה ועוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות