fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה בצפון: בית מרקחת ייעודי למטופלי קנאביס רפואי בקרית ים

בית המרקחת "תפרחת" הוא הראשון באזור הצפון המספק שירותים נרחבים בתחום הקנאביס הרפואי ומוצרים נוספים. עובדי בית המרקחת עצמם הם מטופלי קנאביס רפואי, כך שהשירות שהם נותנים ללקוחות הוא אישי ומקצועי
בית המרקחת לקנאביס רפואי בקרית ים | צילום: רינה קיסלמן
בית המרקחת לקנאביס רפואי בקרית ים | צילום: רינה קיסלמן

ביום ראשון נחנך בקרית ים בית המרקחת "תפרחת", הייעודי לקנאביס רפואי. זהו בית המרקחת הראשון באזור הצפון הנותן שירותים נרחבים בתחום הקנאביס הרפואי ומוצרים נוספים שרובם טבעיים ועשויים צמחים.

מנהל בית המרקחת, ליאון פיגלמן, הוא רוקח קליני עם הכשרה מקצועית לעיסוק בקנאביס. "עד לפני כמה שנים המטופלים, שנזקקו לקנאביס עם מרשם, היו צריכים לנסוע קילומטרים עד לייבואן ולחכות שעות על מנת לקבל את התרופה שלהם. אם הם רצו את זה במשלוח, הם היו צריכים לשלם תוספת של 100 שקלים", מספר פיגלמן, "היום הכל נגיש ואישי, מקצועי ואיכותי יותר. בית המרקחת שלנו דואג שהמטופלים יקבלו את הטיפול הנכון עבורם ומספק את כל המוצרים במחירים נוחים מאוד. יש לנו משנע שעובד איתנו, המגיע עד בית המטופל, ובתקופה הזו זה חשוב במיוחד".

 

ליאון פיגלמן יחד עם העובדות בלה ועדן | צילום: רינה קיסלמן
מנהל בית המרקחת "תפרחת", ליאון פיגלמן, והעובדות בלה ועדן | צילום: רינה קיסלמן

ציבור המטופלים בקנאביס הרפואי בארץ הוא גדול. נכון ליולי 2019 יש בישראל כ-50 אלף בעלי רישיון לקנאביס, בהם נכי צה"ל ופוסט טראומתיים המחויבים בטיפול וכן מטופלים הסובלים מכאבים כרוניים, בעיות נוירולוגיות ועוד.

רפורמת הקנאביס הרפואי בישראל אושרה ביוני 2016 על ידי הממשלה. הרגולציה בתחום מסדירה את השימוש בקנאביס רפואי למטרות רפואיות ומחקר תוך שמירה על גידולו בתנאים נאותים.

העובדים הם חלק חשוב

העובדים בבית המרקחת "תפרחת" הם עצמם מטופלים בקנאביס רפואי, וזהו גם ייחודו של המקום. העובדה שגם העובדים הם מטופלים רק מחזקת את הקשר עם הלקוח, והתוצאה: טיפול אישי ומקצועי.

בלה גלר, עובדת בבית המרקחת "תפרחת", פסיכותרפיסטית במקצועה, מספרת: "בתור מטופלת בקנאביס, אני מרגישה שיש לי מחויבות אישית. כמי שהייתה עדה לשלבי הרגולציה, יש לי היכולת להיות מתווכת בין המטופלים לצריכה הנכונה. הקשר האישי הוא מאוד חשוב, וההרגשה שיש מולך מישהו שמבין אותך ומכיל תורמת הרבה מאוד למטופלים".

העובדת עדן שלו משתפת: "להיות היום רק רוקח זה לא מספיק, צריך לדעת בדיוק מה זה הקנאביס, כי זה תחום ענק. אני יכולה להעיד על עצמי בתור פוסט טראומטית, שבזכות הטיפול הנכון בקנאביס הרפואי למדתי לעסוק במשהו חשוב ויש לי היכולת לעזור לאנשים שהם בדיוק כמוני. בעלי הוא נכה צה"ל וגם הוא מטופל בקנאביס, לכן זה נושא שקרוב לליבי. חשוב לי לדעת שהמטופלים כולם יקבלו את הטיפול הנכון והטוב ביותר".

בית מרקחת "תפרחת" | שדרות ירושלים 29, קרית ים, 2901711 | טל: 072-3717444 | נייד: 050-9627080

כתבות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות