fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תאונת דרכים בין שתי משאיות בכביש 22, סולר נשפך על הכביש

תאונת דרכים בכביש 22 לכיוון צפון, משאית עם מיכל סולר שנגרר התהפכה וכמויות גדולות של סולר נשפכו. המשטרה עצרה את התנועה והנהגים מתבקשים לפנות לדרכים חלופיות
סולר על כביש 22, מחלף קרית אתא. צילום: דוברות כבאות והצלה

כביש 22 מחלף קרית אתא נחסם לפני זמן קצר לתנועה בשני הכיוונים בעקבות תאונה בין שתי משאיות, אחת מהן נושאת מטען של סולר שנשפך על הכביש. שפך גדול של סולר בזירה זורם לתעלה בצד הכביש, צוותים פועלים להכיל את האירוע, צוותים של איכות הסביבה הוזמנו למקום.

לוחמי האש מכבאות והצלה תחנת קריות פועלים בשטח לניקוי הסולר כשאחת מהמשאיות היא מכלית סולר הנושאת 14 אלף ליטרים של חומר דליק. כמות גדולה של סולר נשפכה על הקרקע ולוחמי האש מוהלים את הנוזל הדליק בקצף כיבוי ומים כדי למנוע אפשרות להצתה והתפתחות שריפה במקום.

תאונת משאיות בכביש עוקף קריות. צילום: דוברות כבאות והצלה

תשעה צוותים של לוחמי האש מכבאות והצלה תחנת קריות, בפיקודו של מפקד תחנת חיפה, טפסר משנה יצחק סויסה, מדללים את שפך הסולר בכמות גדולה של קצף ומים ומבצעים ניטור אדים של החומר הדליק על מנת לשלול השפעות סביבתיות.

במקום יש עומסי תנועה כבדים. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה. הנהגים מתבקשים לפנות לדרכים חלופיות כמו כביש מספר 4. נסיבות התאונה נחקרות.

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות