fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאחר 4 ימי חיפושים בצפון: אותרה גופת הקשיש שנעדר בנחל ציפורי | תיעוד

המשטרה איתרה את גופתו של עבד אלמג'יד אבו אלהיג'א בן ה-80 משפרעם, שנעדר במשך ארבעה ימים לאחר שנסחף במי נחל ציפורי. המשטרה העבירה את הגופה לבדיקת גורמי רפואה במקום
אותרה גופת הקשיש שנעדר בנחל ציפורי | צילום: דוברות המשטרה

גופתו של הקשיש בן ה-80 משפרעם אותרה היום (שלישי) בנחל ציפורי, הסמוך ליישוב. המשטרה העבירה את הגופה לבדיקת גורמי רפואה במקום.

הקשיש נעדר בנחל ציפורי ביום שבת, זאת בחסות מזג האוויר הסוער שפקד את האזור במהלך סוף השבוע האחרון.

המשטרה מסרה: "לפני זמן קצר לצערנו איתרה המשטרה גופת גבר בנחל אשר הועברה לבדיקת גורמי הרפואה במקום. פרטים נוספים בהמשך ככל שיהיו."

מדוברות כיבוי והצלה נמסר: "משעות הבוקר של יום שבת פעלו באזור ראס עלי ונחל ציפורי כוחות חילוץ מיוחדים של כבאות והצלה המתמחים בחילוץ במים זורמים ובהם צוותי צוללנים מיחידת הבה, יל"מ חוף, ותחנות חיפה וחדרה. הכוחות סרקו את גדות וערוץ הנחל וביצעו צלילות לאורך תוואי הנחל. הבוקר (ג') הגיע כוח מעובה של לוחמי אש וצוללנים מיחידת להבה להמשך סריקות בערוץ הנחל.

כאמור בשעה 10:13 איתר גשש של המשטרה את הנעדר תחת המים בגשר מתחת לכביש 70 על הגדה הימנית כשהוא נתון בתוך מערבולת מים שהצריכה עבודה מאומצת לחילוץ הגופה ע"י לוחמי להבה. צוות ובו חמישה לוחמים ביצע את חילוץ הגופה מהמים כשהיא ללא רוח חיים. כזכור האירוע החל בשבת בבוקר כשבמשטרת ישראל התקבל דיווח מבני משפחתו של גבר בשנות ה-80 לחייו, תושב שפרעם, שככל הנראה ירד מרכבו סמוך לשדות ולנחל ב"ראס עלי" ואבד עימו הקשר. בשל מזג האוויר הסוער היה חשש קשה לחייו. מרגע קבלת הדיווח פעלו כוחות ייעודיים מכבאות והצלה לצד כוחות משטרה רבים מתחנת זבולון שהתפרסו בשטח תוך ביצוע סריקות מהאוויר והקרקע באזור לצד פעולות איכון לאיתורו."

צפו בחילוץ הנעדר מנחל ציפורי:

 

(צילום: דוברות כיבוי והצלה)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות