fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כבוד: הכירו את המצטיינת מקרית מוצקין, סרן בר רוטמן

בשבוע שעבר התקיים טקס מצטייני מפקד פיקוד הצפון, האלוף אמיר ברעם, לכבוד יום העצמאות ה-74. בין המצטיינים נבחרה קצינת הדרכה באגף הרפואה של פיקוד צפון, סרן בר רוטמן מקרית מוצקין!
סרן בר רוטמן | צילום: דובר צה"ל

בר גדלה בקריית ים ובתיכון עברה לקריית מוצקין שם גרה מרבית משפחתה. באוקטובר 2015 בר התגייסה כעתודאית ובמשך שלוש שנים למדה סיעוד בבית ספר לאחיות לאחיות וולפסון. אמה של בר ושתי דודותיה גם הן עובדות כאחיות. בר מספרת כי הייתה לה תמיכה מצד המשפחה אך הרצון לעסוק ברפואה הגיעה ממנה עוד בגיל צעיר וכשהייתה בתיכון התנדבה במד"א.

לאחר שסיימה את לימודיה שירתה בר כמפקדת מכלול מרפאות המומחים במר״ג (מרכז הרפואי גליל-גולן) בין תפקידיה הייתה אחראית על מעקב הריון לכל הנשים בפיקוד הצפון. את עבודתה עשתה במקצועיות וברגישות תוך זמינות למטופלות. בר שירתה בתפקיד הזה בהנאה ובשמחה במשך שלוש שנים, במהלכם יצאה לבה"ד אחד.

כשנשאלה על חוויה משמעותית מהשירות סיפרה על ליווי הנשים במהלך הריונן: "להיות זמינה עבורן ולהיות לצידן ברגעים הקשים ולבסוף לקבל תמונה של תינוק אחרי הלידה".

כיום בר היא קצינת ההדרכה של אגף הרפואה בפיקוד הצפון והיא נהנית מהתפקיד ומרגישה בו משמעות רבה, מכאן היא רוצה להמשיך להתקדם ולהתפתח.

יישר כוח בר ובהצלחה בהמשך!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות