fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יצאה מעל למסופר: מה קרה כשהספרית פגשה את הלקוחה שלה בכירורגיה ב'?

מרים וענונו (56), תושבת נשר מאושפזת מזה תקופה ביחידה לטיפול מוגבר בכירורגיה ב' שברמב"ם. עם היוודע דבר אשפוזה של מרים לספרית האישית שלה בעשרים השנים האחרונות, ענבל דהן, זו ארזה את כלי העבודה שלה והגיעה עד למיטתה ברמב"ם
מרים וענונו והספרית ענבל דהן | צילום: הקריה הרפואית רמב"ם

מרים עברה פרוצדורה רפואית שבעקבותיה היא נדרשה לאשפוז תחת השגחה רפואית, ביחידה לטיפול מוגבר שבכירורגית ב' ברמב"ם. מיום יציאתה לניתוח ולמעשה עד עתה, בני ובנות משפחתה לא זזים ממיטתה במטרה לסעוד אותה ולהוות לה סביבה תומכת.

ביתה, בני המשפחה, ששמו לב שאימם הייתה שמחה לרענון, יצרו קשר ללא ידיעתה עם ענבל דהן, הספרית של מרים בעשרים השנים האחרונות. ענבל, ספרית עצמאית ותושבת העיר נשר, לא הופתעה לקבל את השיחה שכן, ענבל מתנדבת במרכז הרפואי השיקומי בנשר – "בית בלב", אליו היא מגיעה אחת לתקופה ומספרת גברים ונשים ומעניקה להם אווירה רעננה וצלם חדש במיטת אשפוזם.

ביום חמישי האחרון בשעות הבוקר ולאחר ניתן האישור ללא כל היסוס מצד האחות האחראית במחלקה, נועה אבני-אטל, הגיעה ענבל דהן אל מרים ולאחר שעה קלה של חפיפה, תספורת וסדרת טיפולים משקמים לשיער, מרים קיבלה אנרגיות חדשות וחיוך שמסגיר את תחושתה הפנימית המאושרת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות