fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר סיעת צעירים למען קרית ביאליק התפטר ממועצת העיר

לאחר שבע שנות כהונה הודיע שני אוצ'קובסקי על התפטרותו ממועצת העיר לטובת העסק הפרטי שלו. עו"ד הדס צור תעמוד בראש סיעת הצעירים
בן אסבן, שני אוצ'קובסקי, עו"ד הדס צור | צילום: יח"צ
בן אסבן, שני אוצ'קובסקי, עו"ד הדס צור | צילום: יח"צ

יו"ר סיעת הצעירים למען קרית ביאליק, שני אוצ'קובסקי, הודיע הבוקר, שני, על התפטרותו ממועצת העיר לאחר שבע שנות כהונה בקואליציה במועצת העיר. את מכתב ההתפטרות הוא שלח לראש העירייה, אלי דוקורסקי.

אוצ'קובסקי עמד במשך כל שנות כהונתו במועצת העיר בראש הסיעה וניהל אותה עם עו"ד הדס צור. לאחר הבחירות האחרונות לרשויות המקומיות הוא מונה גם ליו"ר ועדת החינוך העירונית ולפני כן היה יו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית של קרית ביאליק. משיחות עם גורמים פוליטיים עולה כי הרקע להתפטרותו של אוצ'קובסקי הוא עבודתו בעסק הפרטי שלו שאינו מאפשר לו להשקיע את מלוא מרצו בפעילות ציבורית במועצת העיר.

לאחר התפטרותו של אוצ'קובסקי, משמשת הדס צור יו"ר הסיעה במועצת העיר. את המקום שהתפנה במועצת העיר יאייש עו"ד בן אסבן שהצטרף לסיעת הצעירים במערכת הבחירות האחרונה. נזכיר, כי בין אסבן לסיעה היו בעבר חילוקי דעות הנוגעים לאי מילוי תנאים שנקבעו ביניהם במהלך מערכת הבחירות, אולם כעת נראה, כי המחלוקות המשפטיות לובנו ובאו אל סופן.

עו"ד בן אסבן. צילום: יח"צ

הדס צור מסרה בתגובה: "אני מברכת על הצטרפותו של אסבן למועצת העיר ומאחלת בהצלחה לאוצ'קובסקי".

אסבן מסר: "אני מודה על התמיכה, ומאחל בהצלחה לשני בהמשך דרכו. אני חוזר לתפקידי כחבר במועצת העיר, עם רצון ואנרגיה להביא שינוי, לעשות ולתרום. לאחר ההשבעה אעלה על סדר היום את התוכניות והמטרות שלי ושל סיעת הצעירים להמשך הקדנציה, יהיה מעניין".

דוקורסקי הודיע כי הוא מאחל הצלחה לאוצ'קובסקי וכי הוא משוכנע כי יזכה לשיתוף פעולה מלא מאסבן לטובת העיר ותושביה.

הודעת סיעת הצעירים

בהודעה רשמית שהוציאה הסיעה נאמר: "סיעת הצעירים מודה ליו"ר הסיעה בשבע השנים האחרונות, שני אוצ'קובסקי, אשר ייסד את הסיעה וכיהן כיו"ר הסיעה וחבר מועצת העיר בשבע השנים האחרונות. שני תרם רבות עבור תושבי העיר בכלל והחבר'ה הצעירים בפרט.
שני מסיים את תפקידו לאור מגבלת הזמן שיכל להקדיש לפעילותו הציבורית עם הרחבת משפחתו וכניסת חברת הפניקס כשותפה לחברה בבעלותו.
אל המועצה חוזר (ובגדול) עו"ד בן אסבן, מלא ברצון ומוטיבציה לפעול עבור העיר ותושביה ביחד עם עו"ד הדס צור, יו"ר הסיעה החדשה, אשר מכהנת כחברת מועצת עיר מטעם סיעת הצעירים, קדנציה שלישית ברציפות. ברכות הצלחה ועשייה פורה לשני הדס ובן.
כל חברי הסיעה ימשיכו לפעול, ליצור ולעבוד עבור התושבים בהתנדבות מלאה, ללא תמורה ומכל הלב".

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות