fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשד: נהג שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה גרם לתאונה הקטלנית הלילה בצומת יגור

בתאונה שאירעה הלילה, רביעי, נהרג אדם כבן 50, עובד של חברת נתיבי ישראל. אדם נוסף נפצע באורח קשה. המשטרה פתחה בחקירה, הנהג הפוגע נעצר
תאונה קטלנית בצומת יגור | צילום: דוברות איחוד הצלה
תאונה קטלנית בצומת יגור | צילום: דוברות איחוד הצלה

תאונה קטלנית בצומת יגור. אדם אחד נהרג ואדם נוסף נפצע קשה בתאונה קטלנית שאירעה הלילה, רביעי, בכביש מספר 70, בצומת יגור. על פי החשד, הנהג הפוגע מעולם לא הוציא רישיון נהיגה.

התאונה הקטלנית אירעה בסביבות השעה 01:00, כשרכב פרטי פגע ברכב של פקחי נתיבי ישראל.

פרמדיקית מד"א יוליה מלמוד סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו בשטח עבודה בכביש, שני פצועים שוכבים במרכזו, כשבסמוך אליהם שני כלי רכב מעוכים. אחד הפצועים היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית חולים תוך פעולות החייאה, כשמצבו אנוש.

"הפצוע השני היה בהכרה, וסבל אף הוא מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה. בנוסף, פינינושני פצועים קל מהרכב".

ההרוג בתאונה הוא תושב בית ג'אן כבן 50. מותו נקבע לאחר ניסיונות החייאה ארוכים. הפצוע שהובהל לבית החולים במצב קשה הוא תושב ראמה, בן 23.

בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית. הנהג הפוגע, תושב שפרעם, כבן 30, נעצר לחקירה. החשד הוא שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה ובעת שנהג הוא היה תחת השפעת אלכוהול בכמות גדולה. בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרו בשבעה ימים.

במקרה אחר. ביום רביעי, מעט אחרי השעה 10:00, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על הולך רגל שנפגע מרכב ברחוב דקר בקרית מוצקין. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים רמב"ם בחיפה אדם בן 80 במצב בינוני עם חבלת ראש. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

מנתוני אגף התנועה במשטרה עולה כי מתחילת השנה נתפסו 2551 נהגים שנעו בכבישים בלי שהוציאו רישיון נהיגה. נהיגה ללא רישיון מהווה עבירה חמורה. נהגים המרשים לעצמם לעלות על הכביש ללא רישיון ובניגוד לחוק, מסכנים את עצמם ואת כלל משתמשי הדרך, בשל העדר מיומנות ושליטה הנדרשים לנהיגה בטוחה בכבישים.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות