fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדרך לדובאי מובילה גם לגירושים

בעל מבקש לאסור על אשתו להמשיך את המגעים עם איש עסקים מדובאי
דובאי. צילום: פיקסאביי

מאז כינון הסכם הנורמליזציה עם דובאי, היא הפכה להיות אבן שואבת לאנשי עסקים רבים שמנסים למצוא שווקים חדשים במדינה העשירה. אולם מתברר כי הרצון לפגוש אנשי עסקים מדובאי עלול להוביל לגירושים, כמו שגילו בני זוג, בעלי חברה.

בראש החברה עומדים בעל ואישה כאשר הרוח החיה בעסק, שטרם מלאו לו עשור שנים, ומי שאחראית על קשרי החוץ ושיווק באירופה ובארה"ב היא האישה שמכהנת כמנכ"לית והבעל הוא יו"ר הדיקטוריון של החברה.

זמן קצר לאחר שנפתחו השמיים טסה האישה לדובאי לבדוק הזדמנויות עסקיות, כולל יצור מקומי של חלק מהמוצרים שמייצרת החברה. בנסיעה הראשונה נרקם שיתוף פעולה ראשוני ולצורך קידומו היא יצאה פעמיים נוספות בחודש האחרון לדובאי לנסיעות קצרות בנות שלושה-ארבעה ימים.

עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

לפני שלושה שבועות כשהאישה הודיעה כי בדעתה להיפגש בלונדון עם אותו איש העסקים מדובאי כדי לקדם שיתוף פעולה דרך גורם שלישי שעסקיו בהודו. בשלב הזה ביקש הבעל להצטרף לנסיעה, אך היא סירבה וזה הדליק אצלו נורה אדומה. "לא ראיתי שום סיבה לנסיעות האלה כי אני יודע והיא עצמה אמרה לי שלא ממש הדברים זזים", אמר הבעל לעו"ד שרין סולן.

הבעל ביקש לאסור על אשתו לצאת לחו"ל. "אני לא אסתיר את זה שיחסנו כבר שנתיים לא מתנהלים כשורה וכל אחד חי לעצמו, הגיע הזמן לפרק את השותפות ביננו. הנסיעה לדובאי חשודה בעיני ולדעתי מסתתר מאחוריה קשר מסוים עם איש העסקים מדובאי שיכול לפגוע בי ואולי גם בעסק שהקמנו" טוען הבעל.

עו"ד סולן הבהירה לבעל כי אם יתברר לו שאשתו הזמינה כרטיסי טיסה דרך העסק המשותף יש באפשרותו למנוע את יציאתה, או לפחות לעכב את היציאה. "אם היא רוצה לצאת לחו"ל על חשבונה, לא ניתן למנוע זאת בצו". בינתיים הבעל מבקש להתחיל בהליך פירוק שיתוף לרבות העסק הגדול.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות