fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: ביקור התזמורת בדיור המוגן בקרית מוצקין

ביוזמה מרגשת של משטרת ישראל ועיריית קרית מוצקין, הופיעה הבוקר תזמורת המשטרה בדיור המוגן בית בלב - בית אילדן. היה מרגש
תזמורת משטרת ישראל בבית אילדן | צילום: דוברות העירייה
תזמורת משטרת ישראל בבית אילדן | צילום: דוברות העירייה

שיתוף פעולה בין משטרת ישראל לעיריית קרית מוצקין הוליד יוזמה מבורכת, כאשר תזמורת המשטרה הגיעה הבוקר, שני, לשמח את דיירי הדיור המוגן בית בלב – בית אילדן בקרית מוצקין. בשל מגבלות הקורונה, ההופעה שודרה בלייב לדירות הדיירים.

רס״ב אילן קדוש, מש״ק השיטור הקהילתי בעיר אמר: "אנחנו שמחים שזה המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי שמח את האזרחים הוותיקים כאן, בדיור המוגן".

מפקד תחנת זבולון, נצ״מ ניר יונה, אמר בהתרגשות: "התזמורת של משטרת ישראל ריגשה קהילה שלמה וחיממה את ליבם של רבים".

ראש העירייה, חיים צורי, שהיה שותף מלא ליוזמה אמר: "כל הכבוד לתזמורת, לשוטרים הנפלאים שעושים עבודה נהדרת. אני שמח שהדיירים נהנו, רקדו ושרו".

עיריית קריית מוצקין ידועה בדאגה שלה לאוכלוסייה הוותיקה של העיר ובטיפול שהיא מעניקה לה. לאחר הסגר הראשון החלה העירייה, לאסוף נתונים על אוכלוסיית הקשישים בעיר, בהם ניצולי שואה ומקבלי קצבאות מהביטוח הלאומי, ובהמשך התקיימו יותר מ-2000 שיחות עם קשישים, כדי לתאם ציפיות ולהבין את הצרכים של כל אחת ואחד מהם.

צוות השיטור המקומי עם מת״ח זבולון נצ"מ ניר יונה | צילום: דוברות העירייה
צוות השיטור המקומי עם מת״ח זבולון נצ"מ ניר יונה | צילום: דוברות העירייה

 

תזמורת משטרת ישראל היא תזמורת ייצוגית של כלי נשיפה והיא שייכת לאגף קהילה-משטרה. התזמורת מנגנת בטקסים שונים של המשטרה, בטקסים ממלכתיים, במשחקי כדורגל, באירועים עירוניים ובאירועים קהילתיים שונים במטרה לחזק את הקשר בין המשטרה לקהילה.

צפו בתזמורת המשטרה מבצעת את השיר "אני גיטרה"

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות