fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בטעם של בית: השפים שמבשלים עם התושבים המפונים

חברת קנור, מבית יוניליוור, יחד עם החברה למתנ"סים ורשת מלונות סטאי והרברט סמואל, קיימו פרויקט קולינרי, במסגרתו העניקו לתושבים המפונים לבשל ולהגיש מנות מהבית
השף נוג'ידאת עם מפוני שדרות צילום: נופר בר טל

עשרות אלפי מפונים, מיישובי הדרום והצפון, עדיין שוהים בבתי מלון ברחבי הארץ, מזה מספר חודשים. אחד הדברים שהם סיפרו שהם הכי מתגעגעים אליו הוא ריח התבשילים שעולה מהסירים במטבח הביתי שלהם. הגעגוע לחוויית הבישול הביתי והסעודה המשפחתית המשותפת הוא המנוע מאחורי מיזם חדש של קנור, מותג הקולינריה של יוניליוור, אשר חבר לחברה למתנ"סים ולמלונות הרברט סמואל ירושלים וסטאי כנרת, כדי לאפשר לכמה מהמפונים רגע של "בית רחוק מהבית" – ולהגיש להם אוכל של בית שבושל במטבח של בית המלון.

במלון הרברט סמואל בירושלים נהנו אורחי המלון, שרובם מפונים משדרות, מקוסקוס ומרק הירקות של אסנת נגר, תושבת שדרות, ממנת המוקפץ של נופר בן דוד, משדרות וממרק החרירה של רות עבו, תושבת שדרות.

במלון סטאי כנרת, הוגש לאורחים עוף בתנור של שלומי אלמישלי, תושב קריית שמונה, מג'דרה של שרה דודפור מהיישוב מרגליות וממרק החרירה של יהודית חימי תושבת קריית שמונה.

כדי לבשל את המנות הביתיות נפגשו הבשלנים עם צוות השפים של המלונות: שי דייני, השף הראשי של רשת המלונות, קובי אריאל, שף מלון הרברט סמואל ירושלים וסאם נוג'ידאת, שף מלון סטאי כנרת, והכינו יחד את המתכונים כדי שהתוצאה תהיה כמה שיותר קרובה למקור הביתי.

נגה בנר סוארי, סמנכ"לית שיווק ביוניליוור ישראל: "ניסינו לחשוב על דרך לאפשר למפונים, שנמצאים מחוץ לבתיהם כבר מעל 100 ימים ומתמודדים עם המון, להרגיש קצת בית רחוק מהבית. אנחנו שמחים שהצלחנו לעשות את זה דרך הבישול והמטבח, שעבור רבים מאיתנו הם הלב של הבית והמשפחה. תודה גדולה לחברה למתנ"סים ולמלונות הרברט סמואל ירושלים וסטאי כנרת על שיתוף הפעולה".

ענת סטריק-דהאן, משנה למנכ״ל מלונות סטאי, הרברט סמואל ואורכידאה: "מזה כמה חודשים אנו מארחים בבתי המלון שלנו את המפונים, ואנו נרגשים כל יום מחדש על הזכות להוות עבורם בית זמני. צוות העובדים והמנהלים בבתי המלון עושים ככל שביכולתם להנעים את שהות האורחים הכול כך יקרים לנו, שהפכו להיות חלק ממשפחתנו. אנו שמחים על האפשרות שניתנת לנו להעניק לכמה מהאורחים את החוויה לבשל ביחד עם צוות השפים שלנו מנות ביתיות ולהגישן למשפחות ולחברים שלהם".

מהחברה למתנ"סים נמסר: "מדובר בשיתוף פעולה מרגש נוסף של החברה למתנ״סים עם קבוצת יוניליוור ומותג קנור, שנולד מתוך הצרכים והאתגרים שאנו נחשפים אליהם בשטח. כחלק מהקשר השוטף שלנו עם המפונים, הבנו את הצורך שלהם לחזור לריחות והטעמים של הבית ולבשל אוכל למשפחה. משימתנו היא לדאוג למפונים ומשפחותיהם, במטרה שיוכלו להרגיש הכי קרוב לבית. אנו מודים לחברת יוניליוור, למותג קנור ורשת מלונות סטאי והרברט סמואל על שיתוף הפעולה הפורה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות