fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בגשם ובקור: משפחות החטופים קיימו קבלת שבת מול מעונו של רוה"מ בקיסריה | תיעוד

"אנחנו, דור העתיד, אומרים לך אדוני ראש הממשלה באופן חד וברור: לא נוכל לחיות כאן בביטחון אם החטופים, כולם כולל כולם, לא יחזרו אלינו. זו המשימה שלך למען העתיד של כולנו״ | צפו בתיעוד בהמשך הכתבה - וידאו
משפחות החטופים קיימו קבלת שבת מול מעונו של רוה"מ בקיסריה | צילום: מטה המשפחות

צעירי מטה משפחות החטופים הגיעו הבוקר (שישי) לקיסריה, מול ביתו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, שם קיימו קבלת שבת וקראו לו להחזיר את כל החטופים הביתה עכשיו! אליהם הצטרפו המונים מצעירי מדינת ישראל.

צעירי מטה המשפחות הגיעו לקיסריה שם התמקמו אל מול ביתו של ראש ממשלת ישראל. יחד איתם הגיעו צעירי מדינת ישראל על מנת להפגין את תמיכתם ולעמוד לצידם במאבקם. ביחד הם קראו לראש הממשלה בנימין נתניהו ולקבינט המלחמה לעשות הכל ולא לפספס אף עסקה המונחת על השולחן, אשר יכולה להציל את חייהם של הוריהם ואחיהם.

שירה מטלון, אחייניתו של יוסי שרעבי שנחטף מביתו בקיבוץ בארי ונרצח בשבי חמאס וקמה מהשבעה עליו אמש. בנוסף, אלי דודה עדיין חטוף בעזה: "לפני כשבוע וחצי גילינו לצערנו את הידיעה הנוראית מכל שיוסי שלנו נרצח בשבי על ידי החמאס. גילינו את זה בצורה הכי נוראית ומשפילה, בדרך הכי פרוצה שיש, כשגם ברגע הזה למשפחה לא הייתה את היכולת לשלוט בסיטואציה הכואבת הזו. בכל הימים האחרונים אני לא מפסיקה לחשוב על מה חס וחלילה יקרה למשפחה שלי, לסבתא שלי היקרה, לאמא שלי וגם לעצמי -אם חלילה נאבד אבידה נוספת. אני יודעת שהלב שלנו כבר לא יעמוד בזה. אני יודעת דבר אחד! אני רוצה לחזור ולהרגיש בטוחה בכל פינה בארץ שלי, במדינה שלי. רוצה לדעת שאני יכולה בעתיד לגדל פה את הילדים שלי ולבחור בביטחון להישאר לחיות פה. אנחנו דור העתיד, כולנו. כל מי שנמצא פה היום, ולא נוכל לחיות כאן בביטחון אם החטופים, כולם כולל כולם-יחזרו אלינו. זאת המלחמה של כולנו."

עילי דוד, אחיו של אביתר דוד שנחטף ממסיבת המוזיקה ברעים: "אני רוצה להגיד תודה לכל מי שהגיע בגשם ובקור . לנו, המשפחות, אין את הפריווילגיה לעמוד בנוחות ולהימנע ממזג האוויר. היקירים שלנו נמצאים עכשיו בקור מקפיא בתוך מנהרות החמאס בעזה. הם לא אוכלים ולא רואים אור שמש. אנחנו כאן כדי להזכיר לראש הממשלה ולכל עם ישראל מה הדבר הכי חשוב שיש, וזה לעשות הכל כדי להחזיר את כל החטופים הביתה בריאים ושלמים."

צפו בתיעוד: 

צילום: מטה המשפחות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות