fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אירוע חריג לפנות בוקר: פעוט בן שנתיים אותר מסתובב לבדו בדיזינגוף ת"א

סמוך לשעה 06:00 בבוקר (ב') בזמן הגשמים העזים, דווח לחובשי מד"א על פעוט שמשוטט לבדו ברחוב דיזינגוף בתל אביב, הם הגיעו למקום ופינו את הילד לבית החולים במצב טוב ובליווי שוטר. "הוא לא ידע להגיד איפה הוא גר", סיפרו. מהמשטרה נמסר: "נפתחה חקירה ובמסגרתה זומנו ההורים לחקירה"
פעוט בן שנתיים אותר מסתובב לבדו בדיזינגוף ת"א | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 06:05 הבוקר (שני) התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על פעוט כבן שנתיים וחצי, שמשוטט לבדו ברחוב דיזינגוף בתל אביב.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בדקו אותו ופינו אותו לבי"ח במצב טוב.

חובשי מד"א שני בן מלך ופאדי גנים סיפרו: "הזניקו אותנו לארוע לא שיגרתי, לילד כבן שנתיים וחצי שנמצא ע"י עוברי אורח כשהוא משוטט לבדו על המדרכה, העלנו אותו לאמבולנס ובדקנו אותו לוודא שהוא לא סובל ממכת קור, הוא דיבר איתנו התעניין באמבולנס ולא ידע להגיד איפה הוא גר, בליווי שוטר פינינו אותו להמשך בדיקות בבית החולים כשמצבו טוב."

מהמשטרה נמסר: "שוטרי תחנת לב ת"א הגיעו למקום האירוע, המשטרה דיווחה לרשויות הרווחה ופתחה בחקירה, במסגרתה זומנו ההורים לחקירה, והפעוט פונה לבדיקות במרכז הרפואי איכילוב."

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות