fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אדום בקרית אתא

על פי נתוני משרד הבריאות קרית אתא היא עיר אדומה מבחינת חולי קורונה מאומתים
נגיף הקורונה | צילום: shutterstock
נגיף הקורונה | צילום: shutterstock

קרית אתא נכון להיום, רביעי, היא עיר אדומה. כך עולה מנתוני משרד הבריאות ועל פי הנתונים מתברר כי בעיר אין מוקדי הדבקה מיוחדים ורוב מקרי ההדבקה מתרחשים בתוך המשפחה.

נכון להיום, יש בעיר 619 חולי קורונה מאומתים, 906 מבודדי בית ו-2813 מחלימים. עם זאת, הודיעה העירייה "לצערנו נתוני התחלואה בעיר משקפים את המגמה הארצית ואנו ממשיכים לפעול במלוא המרץ בהסברה, במניעה, באכיפה, בהפעלת מתחמי בדיקות ובקידום מוקדי חיסונים בעיר".

עוד נמסר כי נכון להיום חוסנו במנה הראשונה 23,492 תושבים ובמנה השנייה 14,200 תושבים. "אנו מזכירים לכם להישמע להנחיות, להיבדק, להתחסן ולעצור את שרשרשת ההדבקה".

עיריית קרית אתא מסרה כי מידי יום מתקיימת ועדת קורונה עם כל הגורמים הרלוונטיים כולל משרד הבריאות ופיקוד העורף. אנחנו מנתחים מידי יום את הנתונים ומבצעים הערכת מצב. צוותי העירייה, השיטור והפיקוח העירוני תיגברו את כוח האדם והניידות ופועלות במלוא החומרה בנושא האכיפה והמניעה כולל חלוקת דוחות ופתיחת הליכים משפטיים נגד מפרי בידוד.

עיריית קרית אתא הרשויות הראשונות שהפעילו מערך חקירות אפידמיולוגיות ומערך סיוע לנזקקים מהגדולים בארץ. מדי יום נערכים סיורים על מנת לבדוק שהתושבים נשמעים להנחיות, עוטים מסכה ונמנעים מהתקהלויות וככל שיותר תושבים ישתפו פעולה ויפגינו אחריות אישית כך ניתן יהיה לחזור להיות עיר ירוקה.

יצויין כי להיותה של העיר אודמה מבחינת חולי קורונה, יכולה להיות השפעה שלילית על פתיחת מערכת החינוך והמסחר עם סיומו של הסגר הנוכחי, שאמור להסתיים ביום שישי בבוקר, אם לא תתקבל החלטת ממשלה על הארכתו.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות