fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התבססו במקום השני

כדורעף ליגת העל – נשים: הפועל קרית אתא גברה במשחק חוץ 3:0 על מכבי חדרה, שירדה למקום השלישי. המאמן גיא שמאי: "שיחקנו ברמה גבוהה לאורך המשחק כולו"
ממשיכות לנצח. שחקניות קרית אתא | צילום: הפועל קרית אתא

ביום שישי התארחה הפועל קרית אתא בקיבוץ עין החורש למשחק חוץ מול מכבי חדרה וחזרה עם ניצחון משכנע 3:0 – ניצחון שהוא גם הצהרת כוונות עבור השחקניות של גיא שמאי, שתובעות בחזרה את המקום השני בטבלה, בין השאר בזכות משחק ביכולת שיא של הכוכבת הברזילאית של הקבוצה ליה קסטרו. מנגד, נותרות המארחות מאוכזבות מעט, לאחר שפתחו את השבוע בניצחון על מכבי חיפה האלופה וקיוו להמשכיות. לאחר ההפסד ירדה חדרה למקום השלישי בטבלה.

בלטו בשורות אתא: ליה קסטרו 22 נקודות (3 קיל בלוקס ו-2 אייסים), סווטלנה שוונסקה 8 נקודות (2 קיל בלוקס ו-2 אייסים), ג'וסארה סילבה 6 נקודות (2 קיל בלוקס) ושחר רוזנר 5 (3 אייסים).

מאמן קרית אתא גיא שמאי: "המשחק מול חדרה היה משחק מפתח עבורנו על מנת לשמור על המקום השני בטבלה, למעשה מול המתחרה הישירה על המקום השני. הגענו למשחק מוכנים מאוד ולשמחתי שיחקנו ברמה גבוהה לאורך המשחק כולו. מבחינתי, חשוב מאוד שאנחנו מגיעים לשלבים המכריעים של העונה וממשיכים לשפר את היכולות המקצועיות שלנו בכל שבוע, ומכאן רק נשאר להמשיך לעבוד קשה ולהצליח. מזמין את כל הקהל שלנו להגיע למשחק לדחוף את הקבוצה לניצחון מול נצרת".

ביום שישי, 13:30, תארח קרית אתא באולם בגן הרצל את מכבי נצרת ותקווה לגרוף ניצחון נוסף.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות