fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכי טרי, הכי בריא ובמחירים זולים

רשת שוקה בעיר, המציעה תבלינים, פירות יבשים ופיצוחים, פתחה השבוע את הסניף שלה בקריון. אתם מוזמנים לבוא וליהנות מאיכות ללא פשרות ומחוויית קנייה לגמרי אחרת
יותר מ-200 סוגים של תבלינים טריים וריחניים. שוקה בעיר | צילום: יח"צ
יותר מ-200 סוגים של תבלינים טריים וריחניים. שוקה בעיר | צילום: יח"צ

רשת שוקה בעיר, המציעה מוצרי מזון אורגניים, תבלינים, פירות יבשים, אגוזים ופיצוחים מכל הסוגים, פתחה השבוע את הסניף בקריון. אתם מוזמנים לבוא וליהנות מאיכות ללא פשרות ומחוויית קנייה לגמרי אחרת.

בשורה לתושבי הקריות. השבוע נפתחה במדרחוב של הקריון חנות של רשת שוקה בעיר, המציעה מגוון רחב של מוצרי מזון אורגניים, תבלינים, פירות יבשים, אגוזים ופיצוחים מכל הסוגים, מזונות נטולי גלוטן, מוצרים ללא סוכר ועוד מוצרים רבים במחירים זולים ובאיכות ללא פשרות. לרשת סניפים נוספים בבאר שבע, בית שמש, נס ציונה, שדרות וטבריה, והסניף בקריון הוא השישי שלה.

הפיצוחים נקלים במקום. שוקה בעיר | צילום: יח"צ
הפיצוחים נקלים במקום. שוקה בעיר | צילום: יח"צ

הקונספט של חנויות הרשת הוא מכירה של מוצרים בתפזורת. מה תמצאו כאן? יותר מ-70 סוגים של פירות יבשים, מבחר עצום של פיצוחים, כולם נקלים במקום, אגוזים מכל הסוגים, לרבות אגוזים המקורמלים בחנות ויותר מ-200 סוגים של תבלינים טריים וריחניים – ללא מונוסודיום גלוטמט, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

עוד בחנות: קטגוריה של מוצרי טבע ובריאות, מוצרים ללא גלוטן, מוצרים אסייתיים, פירות יער ופירות קפואים הנמכרים במשקל, חמוצים, חלבות למיניהן, עם או בלי סוכר, קפה הנטחן במקום, חמוצים במשקל ועוד.

מבצעים מיוחדים לפתיחה
מבצעים מיוחדים לפתיחה

החנות המרווחת בקריון, המשתרעת על 300 מ"ר, מעניקה ללקוחותיה חוויית קנייה מהנה ומציעה מגוון עצום של מוצרים במחירים אטרקטיביים.

רשת שוקה בעיר היא בבעלותם של שלושה שותפים – עודד אברהם, איציק שלמה ושלומי מימון. המוטו של השלושה הוא להעניק ללקוחותיהם את המוצרים הכי טובים, הכי טריים והכי איכותיים במחירים הכי הוגנים.

ביום שלישי הקרוב, 10 בדצמבר, תתקיים הפתיחה הרשמית והחגיגית, ואתם מוזמנים לבוא וליהנות ממוצרים באיכות ללא פשרות וממבצעים מיוחדים.

[box type="shadow" align="aligncenter" class="" width="920"]שוקה בעיר, מדרחוב הקריון | שעות פתיחה: א'-ה', 22:00-09:00, ו', 15:00-08:00, מוצאי שבת, החל מצאת השבת[/box]

חמוצים מעולים במשקל. שוקה בעיר | צילום: יח"צ
חמוצים מעולים במשקל. שוקה בעיר | צילום: יח"צ

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות