fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלה הבנייה בפרויקט LUX KUK בקרית מוצקין

מקבוצת כפיר שבונה את פרויקט הבוטיק נמסר כי נותרו למכירה שש דירות של ארבעה חדרים, חמישה חדרים ופנטהאוז
פרויקט היוקרה LUX KUK בקרית מוצקין | הדמיה: סטודיו LUMO
פרויקט היוקרה LUX KUK בקרית מוצקין | הדמיה: סטודיו LUMO

קבוצת כפיר, בבעלותו של היזם אבי אוחיון מדווחת, כי החלו עבודות הבנייה בפרויקט LUX KUK ברחוב הרב קוק 81 קרית מוצקין וכי נותרו למכירה שש דירות: 3 דירות של ארבעה חדרים; שתי דירות של חמישה חדרים וכן פנטהאוז מפואר בשטח של 160 מ"ר, שישה חדרים על מפלס אחד בקומה ברמת גימור סופר פרימיום.
פרויקט היוקרה, LUX KUK, הוא חלק מ-LUXURY EDITION – מהדורת מגורי היוקרה של קבוצת כפיר. הוא כולל 10 דירות בלבד, דירה עד שתיים בקומה. מהחברה נמסר, כי מה שמייחד את הפרויקט הוא הסטנדרט המאוד גבוה שלו, שטרם נראה כמותו בקריות. במפרט: חימום תת רצפתי, ריצוף גרניט פורצלן 100 על 100 או 120 על 60  לבחירה, חלונות פנורמיים, לובי מפואר ומרוצף שיש, מצלמות אבטחה, מחסן צמוד לכל דירה, מערכת בית חכם, מטבח מלא של מטבחי סמל או שווה ערך בסכום של 50 אלף שקלים,  דלת כניסה מעוצבת וגבוהה של 2.30 מ', ברזים של גרוהה, מזגן אינוורטר ומזגן נפרד בחדר השינה ועוד. עיצוב הפנים על ידי חברת נועם design ניתן במתנה לרוכשים.
מקבוצת כפיר נמסר: " לא חסכנו בכלום, צריך רק לארוז מזוודות ולהיכנס לבית החדש. סליחה… למלון".
קבוצת כפיר חוגגת 40 שנות מוניטין ומאות יחידות דיור במגוון של פרויקטים במיקומים הטובים ביותר בקריות ובמחירים הטובים ביותר. לכל הפרויקטים ליווי בנקאי אשר מקנה לרוכש את הבטוחה הגבוהה ביותר לכספו.
לכל הפרויקטים ליווי בנקאי, אשר מקנה לרוכש את הבטוחה הגבוהה ביותר לכספו.
מרכז מכירות: "כפיר סנטר", אח"י אילת 34 קרית חיים, טלפון: 8026*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות